Facebook button
 

Blog | Magyar történelem

huHelmCor
Magyar történelem
péntek, augusztus 13. (20:23)
Ahogyan ezt már megtanulhattuk, a történelemben semmi sem az, aminek látszik vagy aminek tanítják. A történelmet egyértelműen mindig a győztesek írják és ezért olyan tanokat, ideológiákat láthat, hallhat az ember történelem órán, ami a személyiségre csak károsan hathat, pontosabban fogalmazva a győztes mentálisan belülről zülleszti le az ellenfelét ezáltal. Mivel a háborúkat és eseményeket nagy részben az elit tervezte meg, irányította és vitte véghez, így a taníttatás is az ő ellenségének vagyis a köznépnek a demoralizálásáról szól. A magyar történelem a világon a legpéldátlanabb módon hemzseg a tudatos hazugságok tönkelegétől. Kezdve a honfoglalástól, Szent Istvánon át, a tatárjárásig, onnan a török hódoltságig, az Osztrák-magyar monarchián át a szabadságharcig, végül a világháborúkkal, trianonnal, a " rendszerváltással" és az Európai Unióval bezárólag, a finn-ugor nyelvrokonságig.
Írásomban a boszniai piramisokról szeretnék pár szót szólni, mint ékes példaként az egész világtörténelem hazugságára.
Egyes körökben már köztudott, ennek ellenére a média nagyon ügyesen hallgat arról a tényről, hogy Bosznia-Hercegovinában jelenleg a negyedik gigantikus piramist tárják fel a régészek. Méretük hasonló a Gízában elhelyezkedő rokonaikkal, ezek azonban telis-tele vannak magyar rovásírással. A legutóbb tartott konferencián, ahol megjelentek bosnyák, egyiptomi, amerikai, német és magyar kutatók is egyértelműen belátták, hogy a piramisok kora 35000 évesre tehető a mérések alapján, és mivel rovásírással van tele, így mind időügyileg, mind kulturálisan totálisan ellent mond a mai hivatalosan elfogadott történetírásnak. Fontolgatták kutatók azt is, hogy valószínűleg az egész világtörténelmet át kell írni.
A piramisok, mint eddig ezt a leletek mindannyiszor tették, újra bizonyítják, hogy a magyar nép az eddig ismert legkorábban írni tudó, és egyben legősibb nép az egész glóbuszon, annak ellenére, hogy ezt ügyesen titkolják a magyarok előtt.
Erre jó pár példa lelhető. A francia tudományos akadémia például kinyilatkoztatta, hogy az írásbeliség egyértelműen a Kárpát-Medencéből terjedt el az egész világon. A magyar rovásírás a legősibb ábécé, amit eddig ismernek, és ebből származik a sumer, a föníciai és ezáltal a legnagyobb ismert kultúrák írása.
Még egy jó példa erre a finn-ugor nyelvrokonság. A finnek hazájukban már elvetik ezt az elméletet, sőt ki is kérik maguknak ha ilyet állítunk, ellenben genetikailag bebizonyítható, hogy mi is szkíta leszármazott nép vagyunk, vagyis az arab világ áll hozzánk a legközelebbi rokonságban. Irán, Iraq, Afganisztán területén élnek olyan népcsoportok, melyek genetikai hasonlósága nem lehet véletlen a magyarsággal.

Pár kép a piramisokról:
http://www.mariaorszaga.hu/images/hirek/36952.jpg
http://www.mult-kor.hu/attachments/14802/piramid.jpg

Egy általam nagyon nagyra tartott embertől idéznék pár sort, aki nem más, mint a Jobbik párt miniszterelnök jelöltje, Vona Gábor:
"A magyar történelemtanítás jelenleg Magyarországon nem más, mint hazaárulás. Erre a legszembetűnőbb tény nem más, mint az, hogy a 907-es pozsonyi csata, amely országunk fennmaradását döntötte el és számunkra győzelemmel zárult, teljesen kimarad a történelemkönyvekből. Ezzel ellentétben az ugyan csak akkoriban történt augsburgi csata, mely egy jelentéktelen kis ütközet volt, természetesen benne van a tankönyvekben, mert ott vesztettünk.
A magyar gyermekekbe már fiatal korába beleverik, hogy tanuld meg fiam egy büdös nagy vesztes vagy, már az volt apád is."

A kérdés egyből adódik. Meddig tűri még ez az ország, hogy ilyen gyalázatos módon tapossák, és mikor jön rá arra, hogy saját szülötteit az igaz hagyományokra kellene tanítani, nem pedig a gyarló hazugságra.



Új hozzászólás
2
1
huOdabaszok
Rank
56
július 26, hétfő 10:15
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Nz0^ #51 üzenetére
lol

"Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül, a realista meg lőni."

Ezt feljegyeztem magamnak, tetszik! :D
 
Odabaszok
fiCoccolino
Rank
55
július 25, vasárnap 18:42
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz ace #54 üzenetére
Most konkrétan mi hülyeség? Ugyanazt leírtad, csak másképp.... Azt meg hogy összetartanak, én kicsit mást olvastam erről.... Embernek ember a farkasa.
 
Coccolino
huace
Rank
54
július 25, vasárnap 17:50
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Coccolino #52 üzenetére
ez hülyeség, sokan mennek ki de legtöbben vissza is jönnek, vagy akik kinn maradnak, felkeresik az ottani magyarokat és összejárnak és összetartanak és büszkék rá , hogy magyarok ...
uncsim is kiment írországba cirka 5  éve , de már ott tart, hogy kb ennyi idő múlva vissza is jön ... mert csinált kint egy szalont és azt itthonról is irányíthatja majd , és nem kellett hozzá semmi csak angol tudás meg 1 kis szorgalom (pincér,cukrász és szakács képzettséggel ment ki, és picérként kezdte) .. tehát a szorgalom és türelem meghozza gyümölcsét bárhol vagy (jó a balkánon és még ilyen helyeken ne reménykedj :D)
 
ace
huHelmCor
Rank
53
július 25, vasárnap 17:32
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Coccolino #52 üzenetére
Ha az emberek akarnak és összefognak, akkor elég erő van mögöttük, hogy megdöntsék a kormányt és ők vegyék át a hatalmat. A történelem ezt az állítást igazolja. Ha pedig olyan veszi át a hatalmat, aki az országért kűzd, az 2 hónap alatt rendbe tudná szedni az országot, hogy megiduljon egy fejlődési folyamat. A probléma még csak az, hogy kevés a hazafi. Nagyon kevés. Legalább háromszor ennyi kéne. 
 
HelmCor
fiCoccolino
Rank
52
július 25, vasárnap 17:14
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Nz0^ #51 üzenetére
Ez mind szép és jó, de az átlagembereknek már elege van ebből az országból, kérdezz meg bárkit aki nem multimilliomos, megéri-e dolgozni a pénzért? Megélni kevés, éhen halni sok...... A sok fiatal aki külföldön próbálkozik, mert itthon nincsen lehetősége rá, az pedig már nem is magyar akkor nyilván, mert cserbenhagyja az országát.... Nagy divat mostanság ez a hungarista dolog, csak sokkal előrébb ezzel se lesz az ország :).
 
Coccolino
huNz0^
Rank
51
július 25, vasárnap 15:01
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Trooper #49 üzenetére

Mégegyszer mondom, nem vagyok megkeresztelve, nem járok templomba, nem imádkozom Istenhez. Csupán a keresztény eszmék egy része beépült az életünkbe, úgy a Tiédbe, mint az enyémbe. És ezekkel semmi baj sincs, más kérdés, hogy az egyház hová züllesztette ezeket a tanokat, és megint más kérdés, hogy mindezt miért.

A magyar egy nagyon különleges nemzet, bármire képesek vagyunk, bennünk van egy ősi erő, ami átvisz minket mindenen (had ne kezdjem el sorolni azon történelmi sorcsapásokat, melyeket átvészeltünk). Ez pedig szerintem nem hit kérdése, nincs még egy ilyen nemzet, amely ennyi sorcsapásnak lett volna kitéve. Elhitették velünk, hogy kicsik vagyunk és gyengék. Hogy ez jelenleg kinek kamatozik? Minden olyan szervezetnek, amely a globalista világszemléletet vallja, amelyeknek az fontos, hogy az ember egyedül legyen, amikor a legsebezhetőbb. Legyen mentálisan és fizikailag gyenge, beteg, függő, bármi, ami gyengévé teszi és kevésbé ellenállóvá bármilyen külső behatással szemben. Nincs jövőkép, a fiatalság soha nem látott mélységben, a drogok fertőjében, erkölcsi és morális válságban. A bankok elárasztották hiteleikkel az országot, az emberek fuldokolnak a média mocskában, amikor haza mennek megpihenni a munka fáradalmai után. Gyermeknemzésre nincs elég idő, sem elég pénz, ha mégis, a nevelést egészen biztosan nem lehet megfelelőképpen kivitelezni a munka és a stressz mellett. Nincsen olyan dolog, amibe kapaszkodni tudna az ember, a barátok ugyanebben a cipőben járnak, Istent és a vallást elvették, miként a nemzettudatot is. És hogy mit tudunk tenni? Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül, a realista meg lőni.

 
Nz0^
huHelmCor
Rank
50
július 25, vasárnap 14:47
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Trooper #49 üzenetére
Amit a kereszténységről lentebb írtál, az badarság. Ez már csak az utólágos kozmopolita kereszténynek mondott vallás része. A Biblia ilyet sosem említ és nem is tilt meg.

Elmondom neked kérlek szépen, hogy anno a Német-Római császárság idejéne a magyarok messze felülmúlták Euórpa fejlettségét. Viszont a bizánci és német-római császár csak úgy tudta irányítani a saját országát és akkoriban szinte egész Európát, hogy a Magyaroktól átvett kereszténységet alapjában véve átírták és magukat származtatták a legősibb néptől, azért, hogy elhitessék az emberekkel, hogy ők tényleg nemesi leszármazottak. A magyarok múltját ezért akkoriban már elkezdték szépen eltüntetni. És mivel ez a trend nagyon jól bevállt nekik, ezért ezt az átverést fenn is tartották, sőt fokozták a teljes kereszténység idején át.
Mikor jött a felvilágosodás és kezdték eltüntetni szándékosan a kereszténységet, akkor egy világuralomra való törést csak úgy lehetett megvalósítani, ha az országok múltját megpróbálod elhazudni ezáltal nem lesz belőlük nemzet, így könnyebben irányíthatóak. Így mindíg is volt ok arra ezer éven át, hogy a mi múltunkat sose ismerjük meg.    
 
HelmCor
huTrooper
Rank
49
július 25, vasárnap 13:56
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Nz0^ #48 üzenetére
Kérlek, azt közben magyarázd már el hogy miért titkolnák el a népünk elől a származását, ha más nem priviben, de annyira kíváncsi vagyok. SENKI sem mondott még nekem erről logikus magyarázatot. Biztos mind cionista judenbérenc volt akik rossz útra akartak terelni. :(

Emellett a kereszténység eredeti hitvallása szerint: bűn ha feleséged van, bűn ha gyereket szülsz, bűn minden élvezet, csak aztán rájöttek hogy ebből nem tudnak pénzt csinálni és popularizálták a vallásukat. Egy hazugsában hisztek. Kétezer év agymosásnak az utótermékei vagytok.
 
Trooper
huNz0^
Rank
48
július 25, vasárnap 13:41
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Sokat sikerült leszűrnöd a keresztény alaptanokról, amiket egyébként te is ugyanúgy vallasz, mert ebben a kultúrában nőttél fel. Azért nem tudod megérteni a keresztény tanok fontosságát, mert számodra természetes, de próbáld meg elképzelni az életed ezen alapok nélkül. Itt jegyezném meg, hogy nem vagyok megkeresztelve, gyűlölöm az egyházat, de a tanok az életünk részét, mitöbb alapját képezik.
 
Nz0^
lySix
Rank
47
július 25, vasárnap 13:37
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz HelmCor #46 üzenetére
Kérlek szépen azért van elárva több millió irat, mert az leleplezné azt hogy mekkora átbaszás az egész vallás, ami kizárólag a pénzről szól. Ellenben az iszlámmal amit azért találtak ki, mert iszonyat sok törzs volt és valahogy egyesíteni kelett őket. De veletek nem lehet vitatkozni, mert ti vagytok az IGAZ keresztények, és nem lájátok a fátol az erdőt. Ha majd nekem is ketté választja valaki a levesem akkor elhiszem hogy mindez nem a pénzről szól.
 
Six
huHelmCor
Rank
46
július 25, vasárnap 13:23
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Six #44 üzenetére
Olvass csak szépen utána a kereszénységnek. Azokat a bűnöket, amit neked keresztény egyházi bűnöknek tanítanak többségében nem keresztény emberek parancsára mentek végeb, és többségében ott is csúnyán átvágták a népet. Az igaz keresztények az eddigi egész világtörténelemben a Szent István előtti magyarok voltak.
Például a pápa trónján szerinted miért van fordított kereszt? A világtörténelem leggyalázatosabb szimbóluma a kereszténységre nézve.
http://img.photobucket.com/albums/v335/prezhorusin04/bluehoney91.jpg
Vagy miért tartanak több tonnányi iratot mélyen elzárva és miért van a Vatikánnak a világon legfejletted titkosszolgálata? Biztosan azért, mert valós keresztények mind egytől egyis és a Bibliában leírt szent igét hírdetik.
 
HelmCor
huNz0^
Rank
45
július 25, vasárnap 13:21
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Six #44 üzenetére

"Ez így van, a kereszténység 5x olyan aljas szánalmas vallás mint a muzulmán..." Nagy szavakkal dobálózol barátom.

Módosítva
július 25, vasárnap 13:22
 
Nz0^
lySix
Rank
44
július 25, vasárnap 12:55
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz ace #43 üzenetére
Ez így van, a kereszténység 5x olyan aljas szánalmas vallás mint a muzulmán, csak az emberekben itt nem ez van ave média és egyéb butítás. DE ez nem ide tartozik, mert ebből csak vita van.


 
Six
huace
Rank
43
július 25, vasárnap 12:37
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
az a poén, hogy kevesen beszénekl a szegény örményekről, az örmény népírtásról ami állítólag , azért volt mert nem voltak keresztyének hanem muzulmánok, pedig az olajra mentek (zsidók feleltek akkoriban meg most is az olajért ...) , mindez kihatott "hitler bácsira" ...  
-  „…az emberek mindenhol egy új világrendre vágynak. Szándékunkban áll hatalmas kitelepítési politika bevezetése…emlékezzenek az örmények kiirtására.” /Adolf Hitler/ - sokan ezért gondolják hogy a "bácsi" képes volt a népírtásra, másfelől azt mondják hogy kb 10 millió zsidó halt meg a koncentrációs táborokba, most magyarországot kitelepítenék mennyi időbe telne vonattal elvinni ? és hol tárolnák őket 5-6 koncentrációs táborba? nem vagyok antiszemita, de ez túlzás és lehetetlen, a zsidók szeretik felnagyítani a dolgokat, hogy más történések eltörpüljenek mellettük
 amúgy elmondom nzo a magyarokat kínában és japánban is nagyon tisztelik, sőt amerikába is , kiment osztálytársam amcsiba "tanulni", erre ő tanította a törit :d (persze az angolért ment ki)
 
ace
huHelmCor
Rank
42
július 25, vasárnap 12:32
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Nz0^ #41 üzenetére
Mind a török hódoltságnál, mind a tatár hódoltságnál jelentős információkat nem említenek a könyvek, nem tudom, hogy szándékosan vagy nem. Mégpedig azt, hogy egyik nép sem akart minket leigázni, mert testvér népnek tartottak minket. Minda  két nép engedélyt kért tőlünk, hogy átmehessen az országunkon és a nyugatot támadja. A török szultán például magyarul írt levelet az akkori uralkodónknak.
Azért végződött mégis így a történet, mert már akkor is erőteljese nyugati befolyás alatt állt a királyi udvarunk és elhitették a magyar néppel, hogy a tatárok ellenünk jönnek és mi kezdeményeztük ezzel saját pusztulásunkat.   
 
HelmCor
huNz0^
Rank
41
július 25, vasárnap 11:28
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Six #25 üzenetére
Ezen szerintem járasd át mégegyszer az agyad, hátha leesik, hogy abban a korban ez természetes volt. Nem a mai kornak megfelelő szellemiség uralkodott, ez azt hiszem, hogy neked is elég érthető. A másik kommentedről csak annyit, hogy a törökök itt voltak 150 évig, keserves évek voltak ezek, főként gondolok a várháborúk időszakára, a jövőre is erős hatást gyakorló demográfiai változások következtek be. Ugyanakkor ez egy hódításra berendezkedett, bikaerős török állam volt, amelyet nem bánthatunk azért, mert erősebb volt nálunk. A sors így hozta, mi maradtunk alul, Európa pedig áldhatja Jurisich Miklós nevét. Itt tenném hozzá, hogy a világban két olyan ország van, ahol igazán szeretik a magyarokat és testvérként kezelik őket, ezek pedig Lengyelország és Törökország. Röviden összegezve a gondolataid, nem igazán sikerült felvázolnod a logikai kapcsolatokat, odahánytál valamit és ennyi, majd legközelebb talán kifejted a véleményedet normális, kultúrált formában is. Vona Gáborról pedig nyugodtan beszélgethetünk, hallgatom az álláspontod.
 
Nz0^
huNz0^
Rank
40
július 25, vasárnap 11:19
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Hyde *.* #36 üzenetére
Van mire reagálni, elsőként erre szeretnék. Nagyon tetszett a gondolat: "Hibáztatja őket faji alapon, azon az alapon ami alapján magát különlegesnek tartja.." Ugyanakkor hidd el nekem, hogy objektívan megvizsgálva, csakis tárgyilagos szemléletet követve is a mi nemzetünk az, amely a legbüszkébb lehet a múltjára. És ez a hivatalos történelemből is egyértelműen következik, és még nem is mentünk bele abba, ami a tankönyvekből kimarad. Légy rá büszke, hogy magyarnak születtél, mert hatalmas ajándékot kaptál vele, csak talán még nem fedezted fel azt az erőt és energiát, amit ez a nemzeti identitás magában hordoz.
 
Nz0^
huHelmCor
Rank
39
július 25, vasárnap 10:58
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz HSPLR #38 üzenetére
Ennek a mondatnak a logikáját szerintem te sem érted. :)
 
HelmCor
huHSPLR
Rank
38
július 25, vasárnap 03:58
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
mondtam h egy nap te leszel az Új Gyurcsány :D:D:D:D:D:D:D::D:D kedves helmcor
 
HSPLR
huPG
Rank
37
július 25, vasárnap 03:53
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Elkeserítő milyen szinten vagytok...
 
PG
huHyde *.*
Rank
36
július 25, vasárnap 02:28
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre

Minden nép a saját történelmét érzi a legérdekesebbnek, minden nép szereti magát felsőbbrendűség gondolatával kecsegtetni és ez így van rendjén ameddig az nem csap át utálatba amivel más népeknek támad. Hibáztatja őket faji alapon, azon az alapon ami alapján magát különlegesnek tartja, ítélkezni.Ezzel kár vitába szálni, mert aligha van olyan nemzet ami nem hízeleg magának hasonlóval..

 
Hyde *.*
huHelmCor
Rank
35
július 25, vasárnap 00:00
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
http://www.youtube.com/watch?v=-Hqdpb16jis

A másik két részét megtalálod
 
HelmCor
huReflX
Rank
34
július 24, szombat 23:45
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz HelmCor #33 üzenetére
És hol az a video?
 
ReflX
huHelmCor
Rank
33
július 24, szombat 23:19
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Savage #30 üzenetére
Ez annyira biztos, hogy az egyik csávó kézikamerával megy be a piramisba és azt feltöltötte youtube-ra.
 
HelmCor
32
július 24, szombat 22:49
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
sick~
 
dispLay :DDD
fiCoccolino
Rank
31
július 24, szombat 22:47
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz HelmCor #28 üzenetére
Nemcsak a nemzeti bank, hanem a máv cargo, a malév, a győri keksz, és még lehetne sorolni végtelenségig....
Módosítva
július 24, szombat 22:48
 
Coccolino
huSavage
Rank
30
július 24, szombat 22:33
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Ez szép és jó, de mennyire biztos forrásból van ez? Csak azért, mert itt kicsit mást írnak: http://en.wikipedia.org/wiki/Bosnian_pyramids

"Scientific investigations of the site show that there is no pyramid there.[1][2][3] Additionally, scientists have criticised the Bosnian authorities for supporting the pyramid claim saying, "This scheme is a cruel hoax on an unsuspecting public and has no place in the world of genuine science."

"The much-touted “ancient inscriptions” seem not to be ancient at all. I was told by a reliable source that the inscriptions were not there when members of the “pyramid team” initially entered the tunnels less than two years ago. The “ancient inscriptions” had been added since, perhaps non-maliciously, or perhaps as a downright hoax."
 
Savage
fiCoccolino
Rank
29
július 24, szombat 22:30
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Six #27 üzenetére
Nem teljesen értek egyet veled, de mondjuk hogy mindig a vesztes oldalon álltunk abban igazat adok, mert tényleg így volt... Ha megnézed a Habsburg időszakot vagy a második világháborút ott is mindig csatlós ország voltunk, utána meg a Szovjetunió része....
 
Coccolino
huHelmCor
Rank
28
július 24, szombat 22:28
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Six #27 üzenetére
Mi az, hogy nem tudunk elkormányozni háromszor ekkora országot? Érdekes, ezelőtt 1000 évig tökéletesen ment. Tudod az itt a probléma, hogy jelenleg soha nem látott szükség van a hazafiasságra, mert Magyarország a világtörténelem eddigi legsúlyosabb demográfiai problémával néz szembe.
Egyáltalán nem a magyarok hibája az, hogy ilyen szar a gazdaságunk. A nemzeti bankunk például tized akkora szinten tartja dirket az országban forgalomban lévő pénz mennyiségét, más országokhoz képest, ezáltal tudatosan folytja meg a magyar gazdaságot. A nemzeti bankunk sajnos külföldi kézben van.
Az EU olyan mérhetetlen pénzmennyiségeket von el az országból, hogy örörm nézni, ezt még meg is koronázza azzal, hogy az országunkat ellehetetlenítő törvénykezéseket erőltet ránk.
A Valutaalap ahelyett, hogy megpróbálna segíteni, amiért eredetileg létrejött, folyamatosan feltételek szab külföldről és megtilt dolgokat a parlamentnek, és teszi mindezt az anno felvett hitel miatt, amit még mindíg nyögve fizetünk.
Az összes említett szervezet egy maffia nem más, és ahelyett, hogy tényleg segítenének nekünk csak tovább lopnak. 
   
 
HelmCor
lySix
Rank
27
július 24, szombat 21:56
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Randall #26 üzenetére
Ha te mondod.. De akkor a törökök is csak kalandoztak nálunk pár évig.... Ha a nagy megoldás a múltban rejlik mond csak el hol és elhiszem!

Ott hogy sírjunk minden nap Trianon miatt? Ezt a szar kis országot se tudjuk kormányozni, nemhogy 3x ekkorát...

Mindenki mocskosgeci csak a magyarok nem?

Aki beleunt az idióta hungarista szemétbe az hazaáruló?


Mond el cicus hol a múltban a megoldás.. Nem kellet volna mindig a vesztesekkel lennünk és nem lenne az mint most.
 
Six
ttRandall
Rank
26
július 24, szombat 20:44
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Six #25 üzenetére
A jelen megoldásai a múltban rejlenek nagyon sokszor, csak ezt az olyan gyökerek mint te, nem veszik észre :) És ezért olyan szarfoshugy ez az ország.
A "magyarok kalandozásai" címszó alatt pedig tökéletesen le van írva hogy merre kalandoztunk, fosztogattunk, nomád nép voltunk és hogy milyen taktikákat alkalmaztunk. Azt hiszem, te csak a tartalomjegyzékig jutottál el, gg.
 
Randall
lySix
Rank
25
július 24, szombat 19:53
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
És ki a retket érdekel mi volt régen?... Azért ilyen szarfoshugy ez az ország mert mindig a kibaszott múlton sír minden gyökér... És miért? Mert a jelennel nem tudnak semmit sem kezdeni.

Azért azt se felejtsük el, hogy a magyar töri is iszonyatosan ki van színezve kezdve az igasságos mátyikával.... Ráadásul nekünk is nem 1 népet ki kelett írtanunk hogy ide jöjjünk...Arról nem is beszélve, hogy a töri könyben az van "Magyarok kalandozásai" ez mit takart? Szarrá írtottunk mindenkit mindenhol... Na ennyit a történelemről.

CRY CRY CRY CRY CRY CRY CRY (Vona meg egy homokos gyökér.)
 
Six
fiCoccolino
Rank
24
július 24, szombat 18:17
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Nz0^ #21 üzenetére
Hogy a nácik irtották meg kísérleteztek a zsidókkal, ez biztos, elég mengele nevére rákeresni, ellehet olvasni milyenféle kísérleteket csinált az ikrekkel... De hogy annyi zsidót öltek meg, mint amennyi papíron szerepel, hát nem tudom, lett volna rá akkora kapacitásuk?
 
Coccolino
0/Com_rade
Rank
23
július 24, szombat 18:03
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Végre egy igazi blog, azóta...

..azóta, hogy egyre több helyen látom újraéledni a magyar szellemet, persze ez főleg a zenére, a könyvekre, és a kultúrális dolgokra értem - egyenlőre legalábbis.
De most a betyárok is benyomták a RELOADED-et? ok :)

Hungarica
Kárpátia
Dalriada
Nox
Crystal
-és még sokan mások.


Sajnos a politikában - és a cybervilágban - nem annyira a haza a fontos, mert egy játékszerón mindenki "hontalan", és magán kívül van sokszor (ip-től függetlenül), politikailag meg mikor is voltunk jó állapotban? Az oroszok uralma alatt talán, mert akkor minden megvolt, ami kellett, igaz, azok az igék is hazugak voltak, mögötte a szovjet elnyomás súlya érezhető volt.

DE NE FELEDD.
A magyarok és a Kárpát-Medence a kelet örzői és a nyugat kapuja.
 
Jó lenne már, hogy kicsit hátra is néznének a nyugatiak, akik az ő nyugati világukban nagyok, de hova rusholnak? A világégés felé. Ez ám a nagy, vezető világszemlélet..
Módosítva
július 24, szombat 18:05
 
/Com_rade
hunixon
Rank
22
július 24, szombat 17:27
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
amit tavaly a történelem tanárom minden órán elmondott kb. 10x: "History forgotten is history destined to be repeated."

"A történelem amit elfelejtesz olyan történelem ami megfog ismétlődni"
 
nixon
huNz0^
Rank
21
július 24, szombat 16:56
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Nem beszélhetünk olyan nagy mértékű genocídiumról az amerikai történetnél, de kétségkívül gazdag és fejlődő, ősi kultúrákat semmisítettek meg a gyarmatosítók. Ez a holokauszt-téma pedig természetesen gyalázatos hazugságokkal van kitömve, tény, hogy számos zsidót hurcoltak el, de a méretek nagyon túlzottak, miként a mese is, miszerint százezer számra égették őket el, meg szappant csináltak a zsírjukból, illetve lámpabúrát a börükből. Ezekre az állításokra semmilyen tárgyi bizonyíték sincs, csupán a "szemtanuk" elmondásai alapján vannak állítások, de sem az elhurcoltak számáról, sem pedig a túlélők számáról nincsenek hivatalos adatok. Egy korabel, 1944-esi Vöröskeresztes jelentésben 472.000 halottról írnak, akik legfőképpen a tivusz és egyéb betegségek következményeképp haltak meg. Ugyanezen jelentésből kiderül, hogy a "táborlakók" fejadagja magasabb volt a korabeli magyar emberek átlag fejeadagjánál. Természetesen ezen adatok lehetnek úgyszintén kamuk, de hivatalos papírokat én még csak a revizionista oldalról láttam. A kételkedőknek egy kérdést tennék fel: ha valami ennyire egyértelmű és nyilvánvaló, akkor miért nem hajlandóak felvállalni egy nyilvános vitát a revizionistákkal és miért kell törvényekkel körülbástyázni a Holokauszt mibenlétét?
 
Nz0^
hunixon
Rank
20
július 24, szombat 16:36
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
na és a NAGY AMERIKA FELFEDEZÉSE? Ezt szép eseménynek tanitják, a nagyon kolombusz felfedezte amerikát és egy óriási világhatalmat csináltak belőle.... Ez az egész lényegében a világ legnagyobb népirtása volt amit sajnos valami dicsőnek tartanak számon. Szerintem az indiánok kiirtása sokkal rosszabb tett mint a zsidók elgázositása...
 
nixon
huNz0^
Rank
19
július 24, szombat 16:20
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Coccolino #18 üzenetére
A búroknak meg most nem akarnak állampolgárságot adni a hollandok, közbe meg minden jött-mentet beengednek.
 
Nz0^
fiCoccolino
Rank
18
július 24, szombat 16:02
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Oh ferdítve van a történelem, ez számomra nem újdonság.... Ha utána olvasol a búr-angol háborúnak, ott is kiderül hogy a britek koncentrációs táborokat létesítettek a búroknak, mert azok nem voltak hajlandóak átadni az országukat, hogy gyarmat legyen az is.... De az amcsik is létesítettek ilyen táborokat japánoknak, ezeknek csak utána kell nézni :P.
 
Coccolino
huNz0^
Rank
17
július 24, szombat 15:55
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Trooper #15 üzenetére
Ezek szerint sokat sikerült felfognod a cikkből. Szánlak.
 
Nz0^
huK0B4K^
Rank
16
július 24, szombat 15:16
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz csana #4 üzenetére
Látod barátom ha mindenki ilyen felfogásban élne mint te akkor már réges régen kihalt volna a magyar nemzet .
Szebb Jövőt!
 
K0B4K^
huTrooper
Rank
15
július 24, szombat 14:41
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Én szétröhögtem magam.
 
Trooper
chrevi
Rank
14
július 24, szombat 14:01
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz justluckshot #9 üzenetére
azt ne mond hogy szerinted volt holokamu.
"A történelmet egyértelműen mindig a győztesek írják"
ezért volt holokamu. és az akkori kismillió zsidóbol 60 millió halt meg. Több zsidó halt meg mint amennyi élt.
Nemide jön, csak érdekesség, hogy amikor sopronnak döntenie kellet a hova tartozásáról, akkor még a halottak is szavaztak.. és még ígyis többen szavaztak arra hogy ausztriához tartozzunk.
 
revi
huNz0^
Rank
13
július 24, szombat 14:00
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Jó cikk Helm! ;)
 
Nz0^
chrevi
Rank
12
július 24, szombat 13:25
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz $M #5 üzenetére
nem vagyunk vmi össze tartó nép. a karvajokat csak a pénz érdekli, és elég sok karvaj van.
 
revi
11
július 24, szombat 13:11
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
http://www.youtube.com/watch?v=1TKBJKAQqhg
 
A L p h a*
ttRandall
Rank
10
július 24, szombat 12:56
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Azért a magyar töri könyvekben is ki van színezve pár dolog, pl Hunyadiékról, főleg Matyiról :) De teljesen igazad van, szennyet tanulunk, főleg töriből meg irodhalomból.
 
Randall
9
július 24, szombat 11:14
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
de amúgy az a vicc hogy az a pár szegény zsidócska aki életben maradt, cirka 60év alatt több 100.000/millió főre nőtte ki magát .Tudnak szaporodni mit ne mondjak...
Módosítva
július 24, szombat 11:15
 
justluckshot
huReapR
Rank
8
július 24, szombat 09:42
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz nixon #6 üzenetére
nixon úgy mondtad ezt a te generációdat ,mintha akkor korkülönbség lenne közöttünk,  persze,hogy tanultam róla, sőt mivel szeretem a történelmet magamtól is utánna néztem a gulágoknak.  De ha a kezedbe veszel egy történelem tankönyvet vagy egy holokauszt túlélő naplóját,hihetetlen nevetséges dolgokat fogsz olvasni :) erre próbáltam utalni,hogy totál el van ferdítve ez a rész például, és nekünk mai napig kötelező sajnálni szegény 6 millió zsidót akiknek ugye mint tudjuk egész európa az ellensége,és csak 1 gombnyomásba kerülne nekik elsöpörni az egészet, vagy akár nézd meg mit művelnek palesztínában, de ugye azt midnenki leszarja és mostmár börtönbe kerülsz ha tagadni mered a holokauszt valódiságát,miközben nem egy tudós mondta azt,hogy több mintvalószínű,hogy ez csak mese.
azonban a mai napig senki nem emlékezik meg arra a cirka 60 millió emberre akik a rendszer ellenségei voltak.
 
ReapR
hunixon
Rank
7
július 24, szombat 05:31
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
"A magyar történelemtanítás jelenleg Magyarországon nem más, mint hazaárulás. Erre a legszembetűnőbb tény nem más, mint az, hogy a 907-es pozsonyi csata, amely országunk fennmaradását döntötte el és számunkra győzelemmel zárult, teljesen kimarad a történelemkönyvekből. Ezzel ellentétben az ugyan csak akkoriban történt augsburgi csata, mely egy jelentéktelen kis ütközet volt, természetesen benne van a tankönyvekben, mert ott vesztettünk.
A magyar gyermekekbe már fiatal korába beleverik, hogy tanuld meg fiam egy büdös nagy vesztes vagy, már az volt apád is."

Erről annyit, hogy a hazaárulás nagyon jelen van, mint az iskolában úgy a polotikában ill. a rend őrzésében is. "magyar rendőr velünk van?"
 
nixon




 
Új üzenet
 
Üzenet küldése
Új üzenet
Új üzenet
 
Üzenet küldése
Új üzenet
Új üzenet
 
Üzenet küldése
Új üzenet

Online tagok:
6
Online vendégek:
100
Összes online látogató:
106

Total IRC Chat info






Csatlakozz!
A TotalGaming Steam
A 7 tagból 2 online és 0 jelenleg játszik
Csak regisztrált felhasználóknak!

 
 


Legutóbb keresett kifejezések: ahk | Moha | CsHu | zászlórablós helyzetjelentés | 100 dolog | totalgta | hajó | saxxo | blue | rci | cod rcon tool | feketén fehéren pont | pont | provocateam | Metro 2033 | kereső | esl | swea | skillseries | f1 2010 | area | lemondás | kedvezmény | razer | razer piranha | regisztráció | gaga | pálya | ip cimek | ingyen | fix | TS3 | inspire | left4 | esl major | EMS | EMS IV | xert | eladó | hali | szanalmas | css update | icl 4 | half | emblemak | tasika | gkt | videó készítés | league | patch 1.6 | vent | dani | Egy esély | támogat | támog | klán oldal | oldal | spell | weboldal | wcg 2005 | lan beszámoló | anticheat. | anticheat | trusty | fmj | parancsok | skill | trooper | 16:9 | wide screen | widescreen | monitor | Hammer | call os duty | foci | rohan | hlx | helix | madár | .hu | community | készítés | six | gondolat | dave | trinity | tgid | try | source beta | meztelen | nude | EOD gaming | fsr | roccat taito | spotlan | nemes | harc | emagyarország | emagyar | erep |
Impresszum | Médiaajánlat | Adatvédelem és felhasználási feltételek | Közösségednek nincs még színvonalas oldala? | Iratkozz fel hírlevelünkre | Linkelj ránk! | Linkelj ránk!

2007-2010 © TotalGaming Kft. - Minden jog fenntartva. Az oldalon található minden tartalom felhasználása, csak írásos engedéllyel lehetséges! A felhasználók által feltöltött tartalomért felelősséget nem vállalunk!
 
bt


Bta
Community
játékos közösségek
Counter-Strike Source Call of Duty Series Half-Life Series Battlefield Series Steam Team Fortress Unreal Tournament Left 4 Dead Grand Theft Auto Series Medal of Honor Series Need for Speed Series Free games for all
Service
bérelj szervert,levelezz!
Total Hosting Total Mail Total Voice Total IT Total Studio Partnerprogram
Network
410 online