Facebook button
 

Blog | Az FSR madárnak nézi az ügyfeleit...

0trinity
Az FSR madárnak nézi az ügyfeleit...
vasárnap, május 16. (13:33)
Szánalmas az hogy egyes hosztingok egyszerűen semmibe nézik ügyfeleiket....
Az előző posztomban azokról az ILLEGÁLIS magyar hosztingokról írtam, akik nem vesznek Teamspeak Licenset... (Akit érdekel a poszt az klikkeljen IDE!)

Miután nem kaptam a sunwelltől 600 karakteres hosszú szép Hozzászólást az egész posztomra, úgy gondoltam sorra fogom bejelenteni az illegálisan hosztolt teamspeak szervereket. Ezért lehet mocskolódni meg anyázni, de Istenem. Ne nézzenek már hülyének! A vak is látja hogy a kis hosztingok azért tudnak ilyen alacsony árakon szolgáltatni mert nincs semmilyen költségük ami a legális szolgáltatóknak van, példának okán Teamspeak license. Az fsr.hu van most soron, így beküldtem két szerverüket is, vizsgálják meg a TRITONCIA-nál hogy fizetnek-e utána rendesen licensedíjat. Lássatok csodát ezt az emailt kaptam:



(teljes méretben akarod látni? Katt IDE!)
Miután a 2 ip blacklistre azaz feketelistára került az fsr Webadminjában mit találok:



(Teljes méretben akarod látni? Katt IDE!)
Nem hittem a szememnek. Mi az hogy új license-t kell vásárolnunk??? Ha normális fizető szolgáltató vagy akkor soha a büdös életbe nem történik veletek ilyen!!! Hát hülyének néztek? Végülis teljesen mind1, 1 hét múlva újabb IP-vel fog bővülni a feketelista. A configosokat sajnálom ebből a legjobban. Azt a rengeteg szobát újra csinálni... le a kalappal hogy elbírják, hogy a főnök garasoskodása miatt kell dolgozniuk...

Egyenlő esélyt a szolgáltatóknak!
Új hozzászólás
2
1
egy látogató
Vendég felhasználó
76
június 14, hétfő 13:29
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz usiss #12 üzenetére
Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy mióta is létezik a TS3 és, hogy mióta létezik at FSR.hu és az ő általa szolgáltatott TS szerver. Mert ő adott TS2 szervert is, de akkor sem volt fenn a hivatalos szolgálatatók közt. Hacsak nem valamely legális TS szolgáltató regisztrált neki egy IP címet és az ő neve alatt futott.
Kiváncsiságból megnéztem a cegjegyzek.hu-n ezt a BT-t, de nem találtam altevékenységet. Vagy elbénáztam valamit, vagy nem ezen az oldalon lehet ennek utána nézni.  De végül is tök mindegy. Úgy sem ezek a kommentek fogják eldönteni ki kitől bérel szervert
 
morfie
Vendég felhasználó
75
június 10, csütörtök 19:34
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz zsolt #72 üzenetére
Sziasztok!

Érdemes megnézni a cég altevékenységeit is!

Ez egy szimpla lejáratás nem több.

9/64. Adatbázis-tevékenység, on-line kiadás

Bejegyezés kelte: 2009/02/28 Közzétéve: 2006/08/17

Hatályos: 2009/02/28 ...

9/66. Egyéb információ-technológiai szolgáltatás

Bejegyezés kelte: 2009/02/28 Közzétéve: 2006/08/17

Hatályos: 2009/02/28 ...
 
madzsi
Vendég felhasználó
74
június 10, csütörtök 19:29
Válasz erre az üzenetre
Hi all!
Látom megy a kavarás:) itt az ideje, hogy egy FSR-es is megszólaljon (félreértés ne essék, nem én vagyok a tulajdonos, ezt azért mégsem nézem végig, hogy páran fikázzák azt ahol én dolgozgatok).

Első fő kérdés: trinity viselkedését nem értem

Milyen sérelem érhetett téged, ami miatt ennyire FSR ellenes vagy?
Ahogy látom, egy támogatott felhasználó lehetsz vagy egy ismerősöd az. Te belépsz hozzánk, és a belső rendszerünkről közölsz tartalmat, ami jogvédett, mondjuk az egész oldalunk az. (A honlap teljes tartalma szerzői jogi védelem alatt áll, bármiféle felhasználásához, utánközléséhez az fsr.hu előzetes írásos hozzájárulása szükséges.)

Itt kezdődnek a jogi dolgok. Mi alapján állítod azt, hogy nem eredeti a mostani TeamSpeak 3 licenszünk? Nem értem csak azért. Eredeti licensszel rendelkezünk! Mielőtt én valamit megkérdőjeleznék, utána járok a dolgoknak, lejárató kapányod, pedig  elég gyengus. Majdnem egy hónap telt el az írásod óta, de ahogy látom nem sikerült fekete listára juttatni a TS-ünket. (Nem véletlen).

A másik: kit nézünk mi hülyének?
Mindig az igazat közöljük. Szerinted, ha össze-vissza hazudoznánk, akkor ennyi bérlőnk lenne? Nem! Ebből is azt tudom csak leszűrni, hogy csak leakarsz minket járatni...nem szép amit csinálsz. Egyenlő esélyt a hostingoknak? Így, amit te csinálsz???


 
zsolt
Vendég felhasználó
73
május 29, szombat 20:19
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz foLyQa #18 üzenetére
Szóval ha számla kell, ne csodálkozz ha gyümölcs lesz rajta
 
zsolt
Vendég felhasználó
72
május 29, szombat 18:51
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz foLyQa #18 üzenetére
Sziasztok! Még egy érdekesség az fsr.hu-ról. A cég adatait az oldalukon megtaláljátok. A cegjegyzek.hu ezt ira róluk:

Cégbetekintés - kivonat

Rovat(ok): 2,902.

A Cg.03-06-104905 cégjegyzékszámú PAULISTA Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság (6353 Dusnok, Kossuth u. 31.) cég 2010. május 29. napján hatályos adatai a következők:

I. Cégformától független adatok

2. A cég elnevezése
2/1. PAULISTA Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság

Hatályos: 1995/01/01 ...


902. A cég tevékenysége
9/55. Zöldség, dísznövény termelése
Főtevékenység.

Bejegyezés kelte: 2009/02/28

Hatályos: 2009/02/28 ...
:D
 
71
május 24, hétfő 11:26
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz freakYo #70 üzenetére
És az illegál hostokkal hogyan egyezzenek meg a legálisak szerinted?
Így az fog történni, hogy majd az összes magyar törtös (ami szerintem több mint az eredetis) majd az illegális hostoktól fog bérelni tört szervert, mivel a legálisaktól nem tud (ha sikerül persze megegyezniük).
 
derdinator
hufreakYo
Rank
70
május 21, péntek 16:34
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz PRAyER #65 üzenetére
csak hogy az egésznek itt a lényege No tört host = no tört szeró = no tört gémek. csak még kiegészíteném annyivel hogy = scene javulással, valamennyivel biztos javulna, max több ember lenne lebannolva :D plusz 500 000 magyar bannolva cbn nem oszt nem szoroz így is mi tartjuk a rekordot.... :S
Szerintem a hostingok köthetnének valami szerződést egymással mint pl forma1 csapatok erre az évre nem használnak kers-t pedig használhatnák. Érdemes lenne elgondolkodni!!!
 
freakYo
0Zerus
Rank
69
május 18, kedd 11:40
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #68 üzenetére
Nem értem trinity, honnan veszed, hogy a sunwell nem fizet license díjat? Mert nincs kinn a TS forgalmazói térképen? Ha olvastad volna amit a másik blogodba írtam, láthatnád, hogy a térkép semmit nem jelent...
 
Zerus
0trinity
Rank
68
május 18, kedd 01:27
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Pupák #67 üzenetére
megértelek. Cipőből ha normálisat veszel akár több évet is kibír... Azt viszont senki sem vitathatja, ha mondjuk mindenki befizetne mindent akkor valszeg nem itt tartanánk. Mert lehet azzal takarózni a politikusok esetében hogy aki közel áll a tűzhöz az melegszik, de ilyen mentalitással, hogy minek fizessem be amikor más se fizeti be, ezzel nem megyünk semmire.

Itt a hosztingok esetében csak azokra az alapvető hazugságokra akarom felhívni a figyelmet amiket állítanak magukról. Nem szabad mindent elhinni róluk. Meg most őszintén kockaszerver: 40 db ügyféllel képes befizetni a licensedíjat a sunwell meg az fsr 130 ill. 250-nel meg nem?
 
trinity
huPupák
Rank
67
május 18, kedd 00:48
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Nem mindenki keres nettó 200k-t havonta, ezt én is leakartam írni, de már megelőztek....Talán ezzel függ össze az is hogy az emberek/gyerekek többsége nem veszi meg mind a 200 játékot amit letud szedni torrentről is :).Amióta eredeti cod2-m van, feltudok menni origi cod2 szerverekre, ennek nagyon örülök, a színvonal is magasabb tudásban általában, de vicc hogy ugyanúgy wh-znak az emberek, mert pb lófaszt sem ér a fejlett privik ellen. Jah igen és szoktam tolni néha diákmunkát is, tudod trinity van fontossági sorrend az életben, mondjuk veszel magadnak egy faja cipőt 20 ezerért ami ha vigyázol rá 1-1,5 évet simán kibír, nem az jár egyből a fejembe hogy ebből meg tudnék venni 4 steames játékot. Nem bántásképpen mondtam, ne érts félre, de ebben az országban nem tudom mit vársz, ahol 10 millióból x dolgozik, meg x fizet tb-t meg adót stb :D.
Módosítva
május 18, kedd 00:50
 
Pupák
Anonymus
Vendég felhasználó
66
május 17, hétfő 19:21
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Zerus #64 üzenetére
Már lehet, hogy nincs valószínüleg elintézte a dolgot.
De volt, még hozzá azért mert nonprofit licenset használt vállalkozóként.
Én nem vitatkoztam, csak nem vagyok madár.... Tongue out

#65:
Teljesen igazad van, véleményem szerint a hostoknak is sokkal jobb lenne mert gondolom én nem kellene hülyéskedni a törté alakítással...stb
Csak sajnos amig 1 host is futtat kis hazánkba ilyen szervert addig bármilyen kezdeményezés vakvágányra fut.
 
huPRAyER
Rank
65
május 17, hétfő 18:56
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz justluckshot #54 üzenetére
Hát ezt mondom énis. No tört host = no tört szeró = no tört gémek.
 
neardaRk
0Zerus
Rank
64
május 17, hétfő 18:54
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Anonymus #63 üzenetére
Szelkó Péter végig azt hangoztatta, fel kell számolni a fekete hostingokat, és ezt feljelentésekkel kell tenni. (tette is sok hostinggal) Akkor miért félne a jogi következményektől, pláne ha igaza van szerinte? Mert valójában nem is volt igaza, és erre ő is rájött. A TS szerverünk pedig mint írtam fut, semmilyen fekete listán nincs rajta.

Nem áll szándékomban leállni itt vitatkozni, mint egy kisgyerek...
 
Zerus
Anonymus
Vendég felhasználó
63
május 17, hétfő 18:35
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Zerus #62 üzenetére
Gondolom nem azért döntőtt így mert idézem: "belátta, hogy igazunk volt" hanem azért mert nem akar jogi procedúrát még ha nagy igazságokat is állított a táblázatában.

Arra viszont kiváncsi lennék, hogy a TS miért válaszolta még kb 1 héttel ezelött azt hogy illegal license és miért került black list a sunwell szerverre..

Szakérteni nem kell tudok amit tudok, engem nem vakítasz be a rizsa szöveggel és a sok félrebeszéléssel meg a feltételezésekkel.
Csak remélni tudom, hogy te legalább elhiszed amit mondasz.

 
0Zerus
Rank
62
május 17, hétfő 18:15
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #59 üzenetére
Ez nem feltételezés, ez tény. Több levél váltás is volt az ügyet követően Szelkó Péterrel, melynek eredményeképpen végül a táblázat eltávolítása mellett döntött.
 
Zerus
Anonymus
Vendég felhasználó
61
május 17, hétfő 18:07
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Zerus #60 üzenetére
Szerintem közel sem emiatt került le a táblázat a clasnhu oldaláról.
Ez megint csak feltételezés ahogy te is írtad a kommentedben, én mondtam, hogy szakértő vagy..
 
0Zerus
Rank
60
május 17, hétfő 18:04
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #59 üzenetére
Volt is róla bőven beszélve, nem véletlen vette le Raid a táblázatát honlapjáról, belátta hogy nem volt igaza.
 
Zerus
0trinity
Rank
59
május 17, hétfő 17:42
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Zerus #57 üzenetére
Akkor azt hiszem beszélni kellene az elmúlt hetekben lezajlott clanshu vs. sunwell problémáról... lenne mit csicseregni...
 
trinity
Anonymus
Vendég felhasználó
58
május 17, hétfő 17:36
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Zerus #57 üzenetére
Az írásod leírásnak közel sem nevezhető betühalmaz és választ is kaptál rá, bár kétlem, hogy megérdemelnéd.
 
0Zerus
Rank
57
május 17, hétfő 16:28
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Sziasztok!

A Teamspeak license-eléssel kapcsolatban egy kis leírást tettem közzé trinity előző blog bejegyzésénél. Akit érdekel, lesse meg: http://www.totalgaming.hu/blog/trinity/2010-05/pofatlan_illegalis_clanhostok_m_o_-on-trinity

További szép napot.

Rácz Mihály Zsolt
www.sunwell.hu
Módosítva
május 17, hétfő 16:29
 
Zerus
ttRandall
Rank
56
május 17, hétfő 16:08
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz justluckshot #54 üzenetére
Nem baszott át? :D Akkor szerinted a blogban miről van szó? Óhh ne... Csak nem átbaszásról?
Az a minimum, hogy a kifizetett pénzért szolgáltatnak szervert, ha tudnák, ezt is kerülnék.
A sok törtes pedig bizony meg fogja venni a cs-t ha játszik, pláne ha nem lennének tört szerverek. Cumi.
 
Randall
55
május 17, hétfő 14:32
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz AsheN #48 üzenetére
nem szarom le
 
derdinator
54
május 17, hétfő 14:27
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
azért mert nem basz át.akkor baszna át ha fizetnél érte de ők nem adnának semmit.így megkapod amiért fizettél.viszont fizettél érte de a DRÁGA-KEDVES trinity megoldotta hogy kidobott pénz legyen.
A sok törtes meg nem fogja megvenni a cs-t csak azért mert azzal játszik.(Persze amíg vannak tört szerók,utána valszeg megvennék ha már xhónapja játszanak vele).
Én minden nap legalább 1törtesnek mondom h vegye meg a játékot.(igen pubon.)Hogy dügből,vagy sem az mind1,a lényeg h mondom.Erre kapom a kérdést h Miért vegye meg?
Milyen különbség lesz ha steames?
1.Letud menni lanra.(mondjuk kölcsön is kérhet ahoz.)
2.Feltud menni eredeti szerverekre.
Na ennyiért nem veszi meg.Így ha kedve van "következmény nélkül" csalhat.(Nem bannolja a vac,és nem kell újra megvennie a játékot.)
Ha meg csak játszani akar(tisztességesen) akkor ott az a rengeteg tört szeró.
 
justluckshot
hutittooo
Rank
53
május 17, hétfő 13:10
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Hát nem mind1 , hogy most a ts3 legále mert valószínüleg aki tudja hogy nem legális az nem vesz inen mivel akkor gyakorlatilag beszopja úgy mint most a felhasználók.. ha az fsr kifizette volna a jogdijat akkor ez nem lenne, hogy leállt .. Nem értem miért trinity-t osztjátok mikor ő gyakorlatilag segít , hogy ne baszon át egy ilyen pro hosting mint az fsr..
 
tittooo
huPRAyER
Rank
52
május 17, hétfő 10:33
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #50 üzenetére
Szerintem én pont azt próbáltam fejtegetni kicsit másképp, amit te. De egyik napról a másikdra nemhinném, hogy radikális változás következne be, figyelembe véve azt, hogy nem midnekni keres 220-at, ahogy te.
 
neardaRk
huJohnny
Rank
51
május 17, hétfő 05:19
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Ennyi! No comment. Laughing
 
Johnny
0trinity
Rank
50
május 17, hétfő 00:35
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz AsheN #48 üzenetére
Most vettem észre, hogy azért eléggé egy kifordított országban élünk. A kommentelők közt, egy nem volt aki helyeselte volna amit tettem. Lehet hogy sírásnak tűnik amit írok, de ez így szánalmas az egész közösségre nézve, hogy kb. mindenki leszarja azt, hogy jogállamban élünk.... úgy látszik, hogy az illegalitás ma a menő dolog...
 
trinity
huPG
Rank
49
május 17, hétfő 00:11
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz SP0R #24 üzenetére
Ez így van amíg nem fizetsz érte --> warez
és vagy NEM TÖLTESSZ FEL -->torrent

Miután a jogszabály csak a saját célra való letöltést veszi számon, amint egy bitet is visszalőssz, cumi.

+ Szerzői jogot sértessz
Módosítva
május 17, hétfő 00:11
 
M1LLR
huAsheN
Rank
48
május 17, hétfő 00:05
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Trinity elbaszott egy életed lehet neked. Ahelyett, hogy a családoddal foglalkoznál (gondolom nincs) játszod itt a nagy "megmentőt". Álljál már le ember. A játékosok rohadtul leszarják, hogy ez mennyire illegális, meg mennyire nem. Jóhogy azt veszik, ami olcsó. Baszki, hogy neked ez a legnagyobb problémád...
 
AsheN
0trinity
Rank
47
május 17, hétfő 00:02
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Heineken #46 üzenetére
közlemény ide közlemény oda szerintem most azért elgondolkodnak, hogy külön külön hány ügyfelet lettek volna képesek megtartani...
 
trinity
huHeineken
Rank
46
május 16, vasárnap 23:13
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
A totalhosting nem csak az obinetel = hanem fgcklan.hu val is:)
 
Heineken
huQuent1n
Rank
45
május 16, vasárnap 21:26
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #44 üzenetére
Az esély megadását úgy gondoltam, hogy a full legaális hostoknak kéne keményebben fellépniük, de a jogi lépések előtt mindenképpen megadni a lehetőséget, hogy váltsanak. A webadminos üzi meg egyértelmű, hisz nyilván nem fogják ország világ előtt elismerni, hogy nem legálisan hosztolják a TS-t, ezt kár is várni. A sok birkáról meg annyit, hogy hidd el nagyon sokaknak lövése sincs erről a témáról. Csak akarnak egy szervert ahol játszhatnak vagy dumálhatnak és ennyi. Fogalmuk sincs a jogaikról, és sokszor arról sem, hogy mi legális és mi nem. Egyébként én mindenképpen azt támogatom, hogy a "fehér" szolgáltatók mielőbb tegyenek lépéseket a "feketék" ellen, kerül amibe kerül. Ez mindenki érdeke lenne.
 
Quent1n
0trinity
Rank
44
május 16, vasárnap 21:14
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Quent1n #43 üzenetére
Quentin: hogy beszéljünk kifehéredésről? Az előző posztomban csak olyan szolgáltatókat említettem akik már rég megtehették volna ezt a lépést is. A sunwellnél 140, az Fsrnél saccra 250, skyhostingnál 150 ügyfél van. A 40 szerverrel rendelkező kockaszerver.hu kifizeti a jogdíjat mert kitudja, az előbb említettek meg nem tehetik meg mert annyira kevés ügyfelük lenne? Ne haragudj de ez szánalmas és nevetséges egyben. Ráadásul a webadminban az üzenetükkel saját magukat járatják le, de a sok birka nem veszi észre... pontosabban nem gondolkozik.
Módosítva
május 16, vasárnap 21:15
 
trinity
huQuent1n
Rank
43
május 16, vasárnap 20:19
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz loCk. #22 üzenetére
Butaság, mert nem minden magáncélú letöltés legális. Szoftver magáncélú letöltése továbbra is törvénybe ütközik ahogy eddig is. Csak zenére és filmre igaz a tézis, de ugye csak addig míg nem osztod vissza. Tehát fals infokat ne terjesszünk.

Az ügyről:  Jó lenne kiszűrni a tört szerokat meg az illegális hosztokat, DE figyelembe kell venni, hogy sok elégedett ügyfelük van ami azt jelenti, hogy illegalitás ide, illegalitás oda azért szolgáltatást nyújtanak, és ezzel sok ember alá lehet tenni. Tehát jó lenne valami kompromusszimos megoldást találni, mert sok megrendelő totál nicsen tisztába a jogi dolgokkal.  Plusz bár ez a TS ügy cink de ettől még lehet, hogy az FSR mindent úgy csinál ahogy kell. Én úgy gondolom meg kell adni az esélyt minden ilyen hostnak h kifehéredjenek teljesen. A feljelentgetés nem az igazi. Ezt a hosting cégeknek kéne lemeccselniük maguk közt hisz nyilván ők ismerik legjobban egymást, tehát a megfelelő jogi lépéseket is nekik kéne megtenniük.

A tört szerókról meg anynit, hogy szerződésben kell tiltani a megrendelőknek és kész. Már rég meg kellett volna lépni az összes hosting cégnek/vállalkozásnak.

Javaslom bárkinek aki PERFEKT a témában, hogy publikáljon egy részletes cikket a hostingok működésének jogi hátteréről. Szerintem hiánypótló lenne.
 
Quent1n
anyuci
Vendég felhasználó
42
május 16, vasárnap 18:52
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Loller #3 üzenetére
tud oltani a gyerek.
 
hupolcsy
Rank
41
május 16, vasárnap 18:50
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
amúgy ezek is hülyék :D kb 4 hónapja , hogy kértem tőlük CUP-ra szerót oda is adták de azóta se állították le :D
 
polcsy
0trinity
Rank
40
május 16, vasárnap 17:58
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz [LAMAs]kitfi #38 üzenetére
tudom, ezért fogok pattani júliúsban. múlt 7en mondtam fel.
Módosítva
május 16, vasárnap 18:02
 
trinity
huPRAyER
Rank
39
május 16, vasárnap 17:32
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz KILI #36 üzenetére
Én ezt nem igy látom, mivel annyi üres origi tört szeró fut, talán akik fizettek a játékért, odaszoknának a törtpubok helyett, és ha nemlennének tört pubok, ugyanúgy, mint más ember kifizetné azt a jelképes, mármár vicces összeget a játékér. Ily modon felszámolódnának a tört szerverek, vagy csak igen csekély használója maradna. Valamint a játékosok ( bérlők ) két részre oszlanak. Egyikük az aki publikol, tehát pubot fog futtatni. A másik felük akik war szervert szeretne rendelni. Na mármost, kinek kell egy garage hostos laggos warszerver, ami létezését tekintve is labilis? Valamint egy felhasznéáló aki megvette a játékot, szeretne normális publikot futtatni, ami nem törtös csalókkal meg egyebekkel van tele, hanem értelmes játékosokkal. következtetésként én azt tudom ebből levonni, hogy ha nincs tört szeró, nincs a törthostnak bérlője, felszámolódnának az illegális hostok/szerverek stb-k, és maradnának a talán valamivel félőbb, értelmes játékosok, legális minőségi szerverek mellett. Mert aki tört szervert tud bérelni havonta x ezer ft-ért, az a játékhoz is hozzá tud jutni, és egy cs/css/cod2,4 esetében ez 5 ezer ft körüli összeg, amit az ember ha akar egy hónap alatt össze tudja szedni. Aki meg annyira nagyon szegény, annak nyilván az eszközei sincsnek meg ahhoz, hogy játsszon.
 
neardaRk
38
május 16, vasárnap 17:28
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #31 üzenetére
gdf szarunk a farmra suez  :D alias eon
:D ocsem jo allasaodd van az ten ycsak kar hogy 1 szar szolgaltatonal :D
 
[LAMAs]kitfi
37
május 16, vasárnap 17:22
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz loCk. #4 üzenetére
a totalhostinggal melle is fognal mert a totalhosting = az obinettel :)
 
[LAMAs]kitfi
esKILI
Rank
36
május 16, vasárnap 17:17
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz PRAyER #35 üzenetére
Mert, mi lenne ha a nagyobb hostingok beszüntetnék a tört szervereket? Bevételtől esnének el és a garázshostingok ugyanúgy hostolnák. Ez ellen nem lehet mit tenni...
 
kili
huPRAyER
Rank
35
május 16, vasárnap 17:10
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #23 üzenetére
Amig léteznek tört szerverek, addig nem is fogja megvenni senki. Annak idején 13 éves fejjel énsem vettem volna meg, ha lett volna bármiféle kilátás törtön játszani. Azóta persze teljesen más apsektusból közelitem meg ezt a témát, és az olyan játékok amikkel játszok heti-napi szinten, megérdemlik azt a pár ezer ft-ot. Viszont az, hogy a tört szerverek lehetőséget biztositanak játékra, csak arra sarkallja a játékosközösséget, hogy tört szerveren, tört szoftverrel játszanak. Ergo ha nem futtatnának tört szervereket, talán egy játékos nem sajnálna 5k-t kiadni egy olyan gammára, amivel napi-heti szinten aktivkodik.
 
neardaRk
34
május 16, vasárnap 17:02
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
engem nem érdekel h illegális amit ad a host.jó áron van,nekem ez tetszik,ezt veszem.
Ha meg dühíted a népet h mindig bukni fogják a pénzt miattad,neked lesz rosz.Nem mindenki hidegvérű.Valaki megtalál(pl egy Ork.habár azt nem hiszem mert annak honnan lenne nete?Na honnan?Illegálisan xD)neked lesz rosz utána.Nem rosszból de szerintem ezt hagyd abba.Nemtudom neked mi bajod jelen esetben az FSR.hu-val,nemtudom mit ártott neked.Lopja a pénzed?Rajtad élősködik?<-Tudod kikről szólnak a kérdések?Orkok.Na őket elintézed utána azt csinálsz a hostingokkal amit akarsz.Elöbb az élsőködő fajt tüntesd el.Kösz.
 
justluckshot
33
május 16, vasárnap 16:59
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
"Miután nem kaptam a sunwelltől 600 karakteres hosszú szép Hozzászólást az egész posztomra"
HÉéé:D ezt még én írtam/vártam...:D no de sebaj, jó kis cikk lett!
 
derdinator
ttRandall
Rank
32
május 16, vasárnap 16:54
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #31 üzenetére
Ne lejárató kampányt szervezz, hanem jelentsd fel őket, sokkal tisztább és hatásosabb...
 
Randall
0trinity
Rank
31
május 16, vasárnap 16:21
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Hunnia #29 üzenetére
ahogy mondod.

Közgaszdáz diplomával a GDF Sueznél dolgozom kontrollerként havi 380 bruttóért. Nettóba 220at kapok. Tudom mit jelent az, hogy befizetni a járulékokat.

A posztommal nem az illegalitásra akartam felhívni a figyelmet, hanem arra, hogy egy szolgáltató a saját garasoskodását, hogy tudja hazugsággal palástolni. Nem hinném, hogy ez lenne a helyes út, amit a fentebb említett gsp jár. Ez az ügyfeleik félrevezetése és megtévesztése...
Módosítva
május 16, vasárnap 16:29
 
trinity
hupolcsy
Rank
30
május 16, vasárnap 16:19
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
trinity majd szólok ha kész lesz a sajét hostingom és akkor amjd arról is írhatsz egyet, hogy mi az illágális rajta mert semmi se lesz az tuti

 
polcsy
huHunnia
Rank
29
május 16, vasárnap 16:16
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #28 üzenetére
1,kérdés kiváncsi lennék te menyit fizetsz be a kaszába (már ha dolgozol).
2Én mivel egyéni vállakozó vagyok eddig minden hónapba 84.000 ft ot fizetem be és mit kapok érte semmit,se ezt se azt nem fogok sose,bár most jobb a helyzet mert csökenteték a járulékokat.De szerintem ez a téma nem is ide tartozik ne menyünk bele a politikaba szerintem mert ez már az DDDDDD
 
Hunnia
0trinity
Rank
28
május 16, vasárnap 16:12
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz SP0R #26 üzenetére
SPQR: rendelj normális szolgáltatótól.

Hunnia: az árverseny így enyhén szólva torz. Mert van pár hoszting akik mindent befizetnek, és vannak a lowcostok akik kevés pénzért sok birkát megvezetnek. Ez nem árverseny hanem a jogszerű szolgáltatók és szolgáltatások semmibe vétele. számomra ez elfogadhatatlan.
Módosítva
május 16, vasárnap 16:15
 
trinity
huHunnia
Rank
27
május 16, vasárnap 16:09
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #25 üzenetére
Magyarok miért nem fizetnek rendesen mindent ?Ha kerskedő vagy pld megveszel valamit 15 ft-ért és ugye ha leadózól meg stb stb akkor kb adnod kéne 30 vagy 40 ft-ért hogy megérje ugye itt jön képbe hogy anyiért nem tudod eladni mert 1 vannak nálad nagyobb cégek akik előnybe vannak reklám hirnév anyagi háttér.Tehát te kénytelen vagy vagy olcsóbban adni vagy bezárni a boltott.Hogy tudod olcsóbban adni ha kicsit sumákolsz  mutass 1 olyan kereskedőt vagy vállakozót aki rendesen minden forintról leadózott.A másik dolog miért várod el egy kis embertől hogy fizessen rendesen amikor a politikusoknak nem kötelező számlát kérni ha valamit el akarnak számoltatni költség ként na ilyenkor mivan.Ám szerintem jó hogyha van árverseny mertígy ne szökik egekbe az ár.GL&HF
Módosítva
május 16, vasárnap 16:11
 
Hunnia




 

Online tagok:
0
Online vendégek:
17
Összes online látogató:
17

Total IRC Chat info






Csatlakozz!
A TotalGaming Steam
A 683 tagból 17 online és 6 jelenleg játszik
Csak regisztrált felhasználóknak!

 
 


Legutóbb keresett kifejezések: mohaa 3in1 | Forza | crysis wars | gta 3 | colin | cshun | steam account | randall | HEF | Kód | 2009-03 | cs1.6 | death | gta2 | phats | second life | frissítés | source tv | casino | MW3 | Doom3 | hunwel | spiryt | web-e | zolee | rágcsáló | megalakult | configs | TGF van | burnout | deus ex | farewell | NBK | directx 8.1 | jelszó | norbesz | dfg | total gaming | jelentkezés | lövöldözős | Garry\'s mod | drive | Szerkesztöség | SZERKESZTÕFELVÉTEL | tf2 figurák | spor | League Of legends | nazi zombies | neutraliZ | crysis warhead | készítette | 15 éves | lady gaga | cod american rush | reflx | Olvas | Olvassátok! | TF@ | cod map | map | felvétel | asdasd | dragon ball | mx518 | bannolás | rfactor 2 | republic | gtr2 | steam eladás | Flack | assaultcube | jcove | ctf | zászlórablás | zászló | gépek | durva | La Maffia | dirt 3 | patch v1.3 | mw 3 | 9987 | sq_- | kenyér | cybergen | team-gigabyte | rift | fatál | icl spring | icl9 | covboy | portal 2 | sponsor | 30p | OGC Hentes | gamer eger | movie maker | maker | fear | ricsi |
Szolgáltatások: TOTALSTUDIO | TOTALMAIL
Magyarország legegyedibb ligája: TotalGaming Electronic League
Impresszum | Moderálási szabályzat | Médiaajánlat | Adatvédelem és felhasználási feltételek | Közösségednek nincs még színvonalas oldala? | Iratkozz fel hírlevelünkre | Linkelj ránk!

2007-2012 © TotalGaming Kft. - Minden jog fenntartva. Az oldalon található minden tartalom felhasználása, csak írásos engedéllyel lehetséges! A felhasználók által feltöltött tartalomért felelősséget nem vállalunk!
Honlapkészítés, tárhely, domain, banner, webdesign, grafika
 
bt


Bta
Community
játékos közösségek
Counter-Strike Source Call of Duty Series Modding Community Battlefield Series Steam Team Fortress Unreal Tournament Left 4 Dead Gangster Games Community Medal of Honor Series Racing Games Community Crysis Community
Service
csevegj, levelezz
Total Studio Total Mail
Network
202 online