Facebook button
 

Blog | Hosztingbirodalom épül?

0trinity
Hosztingbirodalom épül?
kedd, szeptember 7. (20:42)
Előszöris elnézést amiért sokáig nem írtam semmit. Nyáron én is kivettem egy huzamosabb pihenőt, elvégre a nyár az mégiscsak nyár. Sokan elküldtek már melegebb éghajlatra amit csinálok. Itt a következő adag. Sokan megköveznek azért is, mert a nagy szolgáltatókkal másképp bánok. Ideje tabut döntögetni. A clans.hu van most virtuális boncasztalomon. Van pár szál amit érdemes kibogozni.

Kezdjük az elején. Adott egy magyar játékos aki tapasztalata nem lévén egy szutykos garázshosztingtól bérel szervert. Példának okáért a bytechtől. Mivel nem elégedett a szolgáltatóval ezért kénytelen váltani. Ezért választja Magyarország legnagyobb hosztingját a clans.hu-t. Eddig tiszta sor. A játékos elégedett, mert másik szolgáltatónál van, bízva a nagyobb szakértelemben és minőségben. Vagy mégsem?


Mikor Szelkó Péter átvette a clans.hu-t, nagy gondok voltak a hoszting körül. 50 ügyfél, hibás rendszer 1 szó mint 100: áldatlan állapotok... Miután átvette még akadtak további problémák is (gondolom emlékeztek még az esetre amikor a clanshut feltörték és csak Isten tudja hány ügyfél adatait szedték össze, amivel nem éppen a biztonsági rendszert akarták hirdetni) de a lényeg, hogy átvészelte és csak szuperlatívuszokban lehet arról beszélni amit összehozott. Elismerésem, de tényleg.

 

A nyáron viszont arra lettem figyelmes, hogy a bytech stílust vált. Kíváncsi voltam az elhúzódó, és amatőrnek tűnő fejlesztésre. A végén meglepődtem, ugyanis a 2-3 évvel ezelőtti clanshu designját láttam viszont. Nem szólok semmit. Emlékszek a még nem is olyan régi clanshu vs. sunwell összecsapásra. Gondoltam megint lesz hajcihő... de mégsem történt semmi. Aztán kósza pletykák kezdtek keringeni, hogy a clanshu megvette a bytechet. LoL.

 

Mi ebből a következtetés?

 

Attól hogy azt gondolná az egyszerű játékos, hogy más domainen bérel szervert, merthogy nincs megelégedve adott helyen az adott szolgáltatással mert teszem azt nincs a support vagy szakszerűtlen, a webadmin nem jó... stb. még lehet, sőt! biztos, hogy ugyanazt a sz*rt kapja a nyakába.

 

Utánanézve, a clans.hu mellett a fragvadasz.hu is raidé. Látszik, hogy Magyarország legnagyobb hosztingja milyen politikát folytat. A tortából, hogy akar minél nagyobb szeletet kivágni. Mivel a torta egyre több szeletből áll, több színű így, a „vendégsereg" kérésének eleget téve több színben próbálja ugyanazt a sokak számára nem megfelelő minőségű szolgáltatást eladni. Sokáig nem akarom ezt boncolgatni, a lényeget mindenki tudja, ez szerintem a játékosok félrevezetése. Hogy ez az e vagy sem, mindenki döntse el maga. Várom a kommenteket!

 

Ezzel kapcsolatban viszont van egy másik téma is. Nyílt titok, hogy egy low-cost CS hoszting a másik nagy rivális övön aluli ütését jelenti (Synapse Hosting). Kérdés, hogy mennyire marad hiteles így a clanshu, hisz ők is kiálltak a megfelelően minőségi szolgáltatások mellett. Mellesleg itt jön a képbe a múlt héten újrakiadott blogom is, ahol említettem, hogy a hoszting feldarabolásával az ÁFA-kört is meg lehet kerülni, így 25% extra pénz áll a házhoz. Még a hülyének is megéri. Itt bátorkodom megemlíteni, hogy a Totalgamingen nem lehet visszaolvasni a régebbi blogokat, így eléggé hogy is fogalmazzak... szar nah...

 

Ki így ki úgy próbál több pénzt kihozni az online játékból. A totalgaming a mindent egy oldalon való elintézésben hisz, egy oldalt chatelhetsz a hasonló érdeklődésű és korosztályú játékosokkal, egy oldalon most már online kupában is részt vehetsz, a híreket itt olvasod. Nem kell máshova menned. A synapse minden LANon ott van. Ha esetleg minőségileg nem is mindenki számára de szakmailag profizmusuk egyértelműen megkérdőjelezhetetlen. Ők szimplán a maximumot akarják nyújtani. A clanshu pedig a többszínű de ugyanolyan ízű tortaszeletek híve.

 

A vak is azt mondta: Majd Meglátjuk! Kommenteljetek!


Új hozzászólás
Válasz erre az üzenetre
Válasz erre: botonddd (szeptember 9, csütörtök 23:54)

Új hozzászóláshoz be kell jelentkezned
3
2
1
0imdawe
Rank
115
december 28, kedd 17:36
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Donpedro én meg cáfolnám az állításod... rengeteg hazugságot össze írt már a srác  és mindez annak köszönhető hogy nem járt alapossan utánna a dolgoknak....
Sőt ha írsz neki egy rendes kommentet ami elrendezni minden kérdését rögtön csöndbe marad.:)
Ez a post mondjuk normális végre de az előzőek pfff.
Szóval trinity járj jobban utánna a dolgoknak!!!
Más részről meg neked nem kötelező postolni nem gondolod?:D
Ha postokat irogatsz akkor meg már mindig az igazat.
Módosítva
december 28, kedd 17:38
 
imdawe
0trinity
Rank
114
szeptember 14, kedd 16:09
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #113 üzenetére
továbbra is azt mondom hogy nem kötelező elolvasni amit írok, pláne nem kötelező velem egyet érteni. Én így csinálom, én így látom jónak, ha vki másképp látná jónak, csinálja úgy, hisz megvan rá a lehetősége. Nekem időhiányban csak 1 probléma felvetésére van időm, azt, hogy ízekre szedjem az adott kérdéskört sokkal több időmnek kellene lennie.
 
trinity
hubotonddd
Rank
113
szeptember 13, hétfő 14:50
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Hát nemtudom, nekem az jön le, hogy sokan külső dolgok alapján itélnek meg hostokat. (most nem a honlap minőségére gondolok, vagy ilyesmi, hanem semmi utánajárás nélkül kijelentenek valamit).

Lásd trinity összes blog, vagy épp elég sok hozzászóló aki írogatta, hogy így laggos, úgy laggos a clans.hu szerverei. (miközben a clans.hu ügyfél talán soha nem is volt az illető, vagy ha igen, nemértett a konfighoz, és bénán szétterhelte a saját szerverét)

Szerintem a hosting piac három részre szakadt, van a teteje (a három nagy hosting), a középszféra, ami egyre népszerűbb, és a legalja, ami tényleg többnyire illegális tizenévesek által üzemeltett valami. A legalja biztos elfog kopni, de a középréteg szerintem megmarad, ezért is érzem túlzásnak, hogy hosszútávon csak a három nagynak lenne jövője.

Na mindegy, ez a blog kivégezve, jöhet a következő. :D (Amúgy trinity, szerintem ha felkeresnéd az adott hostot mielőtt írsz róla, semmiben nem torzulna el a véleményed, esetleg kitisztultabban látnád a dolgokat, és így is érdekelne a népet amit írsz. A hozzászólók is jobban díjaznák, illetve az olvasók is jobban élveznék, ha olyat írnál, aminek utánajártál, nem a te "szólásszabadságú" véleményed, ami az esetek 95%-ban megbotránkoztat mindekit. :) Ez olyan, mintha direkt erre hajtanál, mondhatni amolyan Győzike/Kiszel Tünde feelingbe nyomod. :D
 
botonddd
112
szeptember 13, hétfő 13:57
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #111 üzenetére
Szia!

Azért mondom,hogy XJX-nél asztali gép van, mert egy időben sokat beszéltem Csongorral és tudom. Ha nem tűnt fel, hogy változnak az árak, nézd meg a honlapot, és az utolsó 4-5 hírt, mind ezzel kapcsolatos, kb ennyi...

A magyar piac nem azért fertő, mert fogynak a szerverek. Ezt nem is mondta senki. Azért fertő mert _nincs_ piac. Nézd meg a sok kis hoszting "céget", 14-16éves csírák a "tulajdonosok", vagy cég sincs mögötte. Ez nem piac, ez fertő, ezért fog bedőlni, mert már a 11 éves pistike is hostol servert 600 Ftért.

" Ez a TH, Clans.hu Synhosting annyira szar duma szerintem, mert megint honnan a francból tudod, hogy egy kisebb hostingnak" Majd kiderül, 1-2 év múlva, szerintem senkinek se lesz azzal baja, ha 4  nagy van, de most több mint 45 szolgáltató van....

"és itt maga az az 5-6 év már sokak számára istenné teszi, és minden ami ennél fiatalabb az illegális" Sose állította senki, hogy azért illegális mert fiatal, azért illegális mert nincs mögötte vállalkozás.

Ezért sincs értelme ide írni már többet, mert nem olvassák el, és nem értelmezik amit a másik írt, ha az 4-5 hozzászólással lejjebb van. Én nem látok sehol olyat, hogy bármikor bárki ezt írta volna, hogy azért illegális mert fiatalabb....

üdv:
raid
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
hubotonddd
Rank
111
szeptember 13, hétfő 12:08
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #109 üzenetére
Pár észrevétel. :)

Igazából, szerintem nem felesleges hozzászólni, amíg van akit érdekel a véleményed/hozzászólásod, vagy esetleg pont hozzád intézett egy kérdést. (mert ez így úgy jött le, hogy "áá, már nem olvassák sokan, ez nekem már annyira nemjó reklám, hogy időt pazaroljak rá")

Nem tűnt fel, hogy az xjx-nél változnának az árak, azt meg sose értettem miből gondolja bárki, hogy az xjx-nek asztali gépe van. :) Na mindegy...

Nem tudom, mennyire fertő a magyar hosting piac, én szoktam nézegetni a hosting oldalakat, nem látom, hogy fogynának a magyar hostolt szerverek, max jobban eloszlanak a sok hosting között. Míg régen volt 3 nagy, és ott tömörült ezerX szerver, most ezek szétoszlanak, de attól ugyanúgy ott van az a sok szerver.

Mégvalami. :) Ez a TH, Clans.hu Synhosting annyira szar duma szerintem, mert megint honnan a francból tudod, hogy egy kisebb hostingnak (pl fsr) ne lenne tőkéje. Pl ők sem csak ezzel foglalkoznak ha minden igaz, tehát van ott mellette szépen pénz. Az a baj, hogy van a három nagy hosting, ami a "kezdetek" óta a piacon van, (és itt maga az az 5-6 év már sokak számára istenné teszi, és minden ami ennél fiatalabb az illegális) és esélye nincs egy új hostingnak előre törni, mert egyből jön hogy illegális/garázs és színvonaltalan duma. (most persze nem az ilyen legalja 12 éves által üzemeltetett hostingokra gondolok, hanem pl az említett fsr-re, amit előzőleg trinity ugye szidott)

Egy új hostingnak indulásra értelemszerű, hogy nemlesz 400 szervere, hanem csak 20-40-80-120-... és szépen nő, de ezt meglátja valaki, látja hogy kevés a szerver, és egyből ez tuti illegális garázs, mert azok szoktak kicsik lenni). A másik meg, hogy szerintem egy nagy hosting se úgy kezdte a pályafutását, hogy atomdurva webadmin, és verygames minőségű szerver. Mind megharcolt, hogy színvonalassá váljon. (ezt teszik, a kicsik is szerintem, de mondom itt nem minden legalja kicsikre gondolok)

Na az én hozzászólásom is elég hosszú lett. :D Bár elég kishoszting védelmező szagú lett a vége, nem ez volt a célom vele ...


Módosítva
szeptember 13, hétfő 12:11
 
botonddd
hubotonddd
Rank
110
szeptember 13, hétfő 11:47
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #108 üzenetére
Nézőpont kérdése mi számít fiatalnak. :)
 
botonddd
109
szeptember 13, hétfő 11:17
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Kedves Hozzászólók, ittlévő Egybegyűltek!

Ezt a hozzászólást már felesleges megírnom, mert szinte már senki se nézi ezt a blogot, de gondoltam, csak meg teszem, hogy mindenki képben legyen.

Megpróbálok mindegyik megválaszolatlan kérdésre válaszolni, legjobb tudásom szerint:

Válasz botonddd 100ik hozzászólására (szeptember 10, péntek 13:11):

Már az alap hipotézis hibás: egy alja garázs hosting, ami elkezd hugyészarré' árulni szervert, azért veszteséges, mert nincs mögötte géppark és tőke. Vehet egy 150ezres gépet, ami esetleg elvisz 20 szervert, talán 30t, és majd egy év alatt visszahozza az árát, egy darab asztali gép... remek, igaz? Míg ha veszed a nagy hosztingokat, ott teljesen másak a költségek, hisz beugrónak mindenkinél legalább ilyen gép van (phpsysinfo) vagy még jóval erősebb (lásd: TH blade gép)
Processors      16
Model     Intel(R) Xeon(R) CPU E5620 @ 2.40GHz
CPU Speed     2.4 GHz
Cache Size     12.00 MB

Na már most ha ilyen gépekről hosztolsz, aminek a kapacitása jóval meghaladja egy asztaliét, akkor bizony még az 1000 Ft-s szerver is megéri. Ezért rossz xjx-s példa, mert ott bizony van két saját asztali gép, meg egy bérelt német, ezért is változnak hetente az árak, mert ha betelik a gép, akkor fel kell vinni az árat, ha tele van, akkor levinni, viszont mivel értelmetlenül alacsony árak vannak,. nincs pénz fejleszteni. Más kérdés, hogy 1000 Ft-s szerver is megéri, csak éppen nincs értelme. Semmi értelme nincs. A Bytech-s felvásárlásba nem is mentem volna bele, ha előtte pont nem kapom egy másik nagy hosztingtól a "low-cost" szolgáltató ötletet... így viszont belevágtam. De az még mindig érvényes, amit mondtam trinity-nek, hogy megkérdezhetett  volna a blog írás előtt. Ezek az árak bizony már rég változtak volna a bytechnél, mégpedig szeptember 1-től, mivel akkor jártak le az ingyen hetek az ügyfelek nagy részénél. Igen ám, de szeptember első hetében, nem tudtam gépnél lenni, csak email olvasásra volt időm, meg szerver indításra. Mikorra megint lett időm, megjelent ez a blog. Ezek után meg csak nem gondolja senki, hogy most lesz változás, hisz, hogy nézne már ki, hogy egy BLOG MIATT változik bármi is hosztingnál? Bele szólhat egy blog más vállalkozásába? Elég nevetséges... így én most ezzel szépen sarokba lettem szorítva, majd mikor ezt mindenki elfelejti, akkor majd lesz változás.


Válasz botonddd 102ik hozzászólására (szeptember 10, péntek 20:06):

Ha majd kedvem tartja ürítem a listát, most nem ez a legfontosabb.

Válasz Johnny 105ik hozzászólására (szeptember 12, vasárnap 15:08):

Teljes igaza van Johnny-nak, a magyar game hosting piac maga a fertő. Úgy ahogy van, be fog bukni. Miért? A múlt héten jelentkezett hozzám egy srác, hogy viszonteladó akar lenni, az  üzleti terv ez volt: otthonról üzemeltetne 3 asztali gépet, UPC Fiberpowerrel 120/30 és 600 Ft lenne a 12 slot. Ezért. Kb 1-2 év, és nem lesz itt piac, egyedül azok a szolgáltatók maradnak meg, akiknek van tőkéjük a game hosting mellett, elég egyértelmű, hogy TH, Synhosting, és Clans.hu lesz. A többiek úgy teszik tönkre az egészet, ahogy tudják és tanulták. Én elmondhatom most már, hogy hónapok óta abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a game hosting már csak sokadlagos lett, ha a bevételeket nézzük, így már nem marad más, mint várni, hogy minden kis szolgáltató kihaljon. Mert kifognak. Ha ehhez az kell, hogy 200 Ft legyen a szerver, akkor majd elérik ezt maguknak és be is dőlnek.

Kicsit hosszú lett, magamhoz képest pedig igen kulturált.

Üdv:
Raid

Módosítva
szeptember 13, hétfő 11:24
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
0trinity
Rank
108
szeptember 13, hétfő 09:50
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #107 üzenetére
no most már 1 demokráciában a szabad véleményalkotás joga sérül, ha nem írhatok egy szolgáltatásról azt amit akarok. Tudtommal szólásszabadság van, aki elolvassa a mondanivalómat azt megköszönöm, aki velem egyet ért azt ugyanúgy tisztelem mint aki ellenkező véleményen van. Nem kell készpénznek venni amit írok, itt a véleményalkotás joga, (lásd komment) hogy azt mond hogy márpedig ez nem így van. Ettől függetlenül a helyzet nem változik. Senkinek sem hiányzik a bíróságra járni, a bíró meg a keresetet tapasztalatból mondom hogy elutasítaná. De mondhatnám egyébként még tovább az ilyen ócsárló dolgokat a neten, mégis mindenki leszarja, mert tisztában van vele, hogy 1. nem tehet ellene semmit 2. mindenki saját maga dönti el hogy az adott dolog jó vagy rossz.

További példák amikről az érintett vállalatok 100% hogy tudnak: 1. Árpa Attila: Ha én ezt a klubról elmesélem (RTL Klub) c. könyv 2. BKVfigyelő blog 3. Tescó titkok c. könyv(bestseller) Mind3 fentebb említett példa ócsárolja a saját vállalatát mégse hallok egy olyat se, hogy beperelte volna a nagy testvér az ott dolgozókat, vagy a poszt íróját.

1 szó mint 100: Még túl fiatal és naiv vagy ahhoz, hogy azt hidd, hogy igenis Magyarországon még létezik igazságszolgáltatás.
Módosítva
szeptember 13, hétfő 09:52
 
trinity
hubotonddd
Rank
107
szeptember 13, hétfő 00:18
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #106 üzenetére
Azért nem perelik be, mert a tesco nem nézegeti éjjel nappal mit írnak róla online, (míg mondjuk a hostingosok hamarabb bele fognak akadni abba amit írnak róluk). A másik ok meg egyszerű, általában a lejárató, és ócsáróló emberek név nélkül írják amit írnak, és így lehetetlen őket felelőségre vonni...
 
botonddd
0trinity
Rank
106
szeptember 12, vasárnap 20:57
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #104 üzenetére
gondolkozz már el egy kicsit... a tescót és hasonló nagy mamutokat hányszor ócsárolják online? és mind1iket beperlik?  1 frászt. a szabad véleményalkotás joga ugyanolyan jog mint amire hivatkozol.
 
trinity
huJohnny
Rank
105
szeptember 12, vasárnap 15:08
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Nagy birodalom épül! Egy szűkülő piacon. Gratulálunk. Sok sikert hozzá. Akár megszerezheti az egész piacot, ami egyre kisebb. szerintem még több pénzt toljon bele Raid, nehogy egy kis lagg miatt elveszítse a bérlőit.
 
Johnny
hubotonddd
Rank
104
szeptember 11, szombat 13:03
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Randall #103 üzenetére
Egyetértek a hozzászólásod elejével, annyit hozzátennék, trinity nem írt ilyet, hogy a clans.hu nem adózik. :)

Mellesleg szerintem is egy ilyen jellegű blog (ez is és az előzőek is) igencsak rosszt fényt vet az adott hostingra, mondhatni lejáratja őt (ami ha igazak a leírtak "nemcink", de mivel nincs valós utánajárás, így igenis cink), és kis hazánkban bíróság + csúnya pénzbüntetés jár egy cég "hírnevének" lejáratásáért.

Tehát gondolkozz, mert osztasz mindekit hogy sértik a törvényt, és közbe te sérted. :)
Módosítva
szeptember 11, szombat 15:00
 
botonddd
ttRandall
Rank
103
szeptember 11, szombat 12:50
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #101 üzenetére
Ezek csak feltételezések, szóval semmi alapja nincs. Munkahelyen unatkozol, kitalálsz egy elméletet és leírod. Ennyi. Lehet logikusnak tűnik az egész, de ugyanakkor alaptalan, nem jártál utána, hogy mégis mi folyik a háttérben. Attól függetlenül, hogy melyik hosztingról van szó, elég pofátlanság efféle lejárató hadjáratokat indítani bárminemű utánajárás nélkül. A clanshu-nak van durván 500 ügyfele, tegyük fel, hogy mindegyik fizet havi 1000HUF-t. Ez havi fél millió. Kétlem, hogy ekkora összeg után nem adóznának. :\
Lehet, hogy igazad van, de alapos érvek nélkül ez a blog semmit sem ér. Ezek mind csak alaptalan feltételezések, amik önmagukban nem adnak okot arra, hogy más cégeket rossz színben tüntess fel. Aki pedig sajnál +100ft-ot kiadni egy normális szerverre, az kapja csak a szart.
 
Randall
hubotonddd
Rank
102
szeptember 10, péntek 20:06
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #59 üzenetére
hopp erre nemkaptam még mindig választ :P
 
botonddd
0trinity
Rank
101
szeptember 10, péntek 16:15
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #99 üzenetére
Mindig egy olyan dologról írok amit gerinctelenségnek tartok. Jelen pillanatban ezt is. Olvasd el a posztot mégegyszer. Nem hinném hogy tisztességes a játékosok félrevezetése, itt pedig szerintem ez történik. Én leírom. Utána hogy ki hogyan értelmezi és véleményezi az egy másik dolog. A Sunwelles gyerekkel mind a mai napig nem értek egyet, szerinte én valótlant állítok, szerintem meg nem.

Blogjaim és kommentjeim nagy részét munka közben írom. Otthon ritkán szoktam ilyenekkel foglalkozni, inkább be se kapcsolom a gépet. Mindebből következik, ha Raidet felkeresem a blog megírása előtt akkor viszont 100, hogy nem tudom ezt így megírni, egy kívülálló szemüvegén keresztül. Másrészről ha megfigyeled, mindent amit írtam 1 szóval nem próbálta Raid cáfolni. Nem tudom,  hogy mi van a háttérben, de ő is tudja, hogy amit írtam annak van alapja.
 
trinity
hubotonddd
Rank
100
szeptember 10, péntek 13:11
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #95 üzenetére
A válaszodból az jön le, hogy benne van a pakliban, hogy nem változnak az árak. Ez esetben viszont egy kérdésem lenne.

A jelenlegi árakkal veszteséges neked a bytech-et üzemeltetni? :)

  - mert ha nem, akkor innentől kezdve semmi értelme minden harmadik blogba beleírni, hogy a low costos hostingok üzemeltetése legális keretek között nem lehetséges, mert nem érné meg nekik (hiszen ittvan akkor ellenpéldának a bytech)

(ez azért is érdekes, mert trinity másik blogjából jól olvasható, 100Ft körül van egy slot, és ha megnézzük mondjuk az xjx-et ami low costos, 1700-1800 max slotja van, vagyis 170-180ezer havi bevételt jelent, és Csongor (a tulaj) úgy tudom suliba jár még, így igencsak jó kis kiegészítő pénz lehet ez neki suli mellé, még akkor is ha ebből lejönnek a kiadások)

- ha viszont veszteséges, akkor nemértem, mit értél el azzal, hogy megvetted, hisz akkor az előző tulajnak is veszteséges volt, és majd csődbe ment volna magától egy idő után, és megszűnt volna mint konkurencia

100. hozzászólás Cool
Módosítva
szeptember 10, péntek 13:14
 
botonddd
hubotonddd
Rank
99
szeptember 10, péntek 13:07
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #98 üzenetére
Ez így van, a blog arra van, hogy elmond saját gondolataid, véleményed egy adott dologról. De te nem egy adott dologról írsz, hanem inkább mindig olyan dologról, amit megláttál neten, nemtudtad miért van úgy, és egyből saját elméletet gyártottál róla, majd gyors leírtad, ami több esetben nem fedte a valóságot. (valamelyik hostingos láttam ezt már majdhogynem szó szerint ugyanígy beírta neked az egyik blogod hozzászólásai között, teszem hozzá ezzel teljesen egyet kell hogy értsek)

Jó bizonyíték erre ez a blog is, hisz Raid is írta, hogy örült volna ha felkeresed ez a blog megírása előtt, és akkor lehet kicsit máshogy kerekedett volna ki a szöveg.
 
botonddd
0trinity
Rank
98
szeptember 10, péntek 11:05
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #71 üzenetére
Bocs, de nem cikkeket írok, hanem blogot, aminek pont ez a lényege
 
trinity
0trinity
Rank
97
szeptember 10, péntek 10:47
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #63 üzenetére
Ha privát de mégis elmondod akkor azt én publikusnak mondanám. Nincs msn címem.
 
trinity
0trinity
Rank
96
szeptember 10, péntek 10:44
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz usiss #80 üzenetére
nem kell elolvasni. ennyi.
 
trinity
95
szeptember 10, péntek 09:08
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #94 üzenetére
Ezt én is szeretném tudni, jó kérdés.
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
hubotonddd
Rank
94
szeptember 9, csütörtök 23:54
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Alaptémára visszatérve, most akkor amúgy várható a bytech-nél áremelés, vagy ami most van az örök élet + 1 nap? (tudom, kivan írva, hogy csak az új oldal miatt van akció, stb, de most akkor felmegy ez is clans.hu árakra egyszercsak, vagy mindeössze 1-2 százast fog majd  emelkedik valamikor?)
 
botonddd
93
szeptember 9, csütörtök 23:49
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #92 üzenetére
Köszönöm Elbandi szakszerű hozzászólását, minden benne van, nekem nem sikerült ennyire összeszedni. Ott a pontos megfogalmazás, lájk (Y)
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
hubotonddd
Rank
92
szeptember 9, csütörtök 23:42
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Elbandi #91 üzenetére
Ez eddig okés, de valahol azzal, hogy egy hosting ilyet árul, arra ösztönzi a játékosokat, hogy sértsék meg a license-t. (mivel a tört szerverre csatlakozáshoz, módosítani kell a kliens fájljain, amit pl wownál szigorúan tilt az eula). Ebbe ha nagyon akarnának, biztosan beletudnának kötni.
+ MMO-nál nem annyira a kliens szellemi értéke számít, hanem inkább a szerveré, mivel az fejlesztők a havidíjakból élnek.

Szép kis hozzászólás szám született. :)
Módosítva
szeptember 9, csütörtök 23:47
 
botonddd
huElbandi
Rank
91
szeptember 9, csütörtök 23:37
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #88 üzenetére
Amig nincs a szerver resz algoritmusa vagy a network protokol levedve szabadalommal (illetve az is csak par orszagban ved), addig mindenki azt programoz le (es futtat), amit akar. hogy ez most eppen egy l2 vagy cod6 szerver az tokmind1. Mivel a gyarto szellemi termeke ugyanugy a kliensnel marad. openttd is 0-rol irtak ujra, es az is tok legalis (megha az eredeti pak fajlok is kellenek hozza)
 
Elbandi
hubotonddd
Rank
90
szeptember 9, csütörtök 23:32
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #89 üzenetére
Hát nemtudom, mindenesetre ha lenne egy hostingom, én biztos nem játszanék ennyire a tűzzel. :D
 
botonddd
89
szeptember 9, csütörtök 23:28
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #88 üzenetére
Aion, lineage , egyre megy, főleg ha megnézed a fájlokat. És még mindig ez a lényeg: javaban lett újraírva, tehát semmi köze nincs a kiadó által írt fájlokhoz. Ez csak egy dedikált szerver, ami majd kliensnél lesz szépen lovacska, varázslat, pajzs, bármi. Az már az ügyfél dolga, hogy milyen klienst használ.
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
hubotonddd
Rank
88
szeptember 9, csütörtök 23:00
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Attól még illegális a szerver üzemeltetés, hogy maga a szerverfájl javaban írodott. A java csak egy nyelv, nem jelenti azt, hogy minden benne írt program ingyenes, és nem vonatkozik rá semmilyen license. Aionnak megvan a maga license, és az a hivatalos szerverre korlátozódik, semmi másra. Tehát ha csinálsz külső szervert, tökmindegy milyen nyelven írodott az illegális. Mellesleg van cod6 dedikált, ha szeretnéd küldök linket, hogy kell belőni. :) (a szépséghibája csak annyi, hogy kizárólag windows szerverre van megcsinálva)

Mellesleg én végig Aionról beszéltem, nem Lineage-ről...
 
botonddd
87
szeptember 9, csütörtök 22:26
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #86 üzenetére
Szia!

Olvasd el kérlek a honlapot, azért linkeltem. Ha nem megy az angol, Google Translator le tudja fordítani. Cod6ból nincs dedikált szerver, ami szerver van, az nem dedikált. Ha lenne dedikált, akkor látnád jópár hosztingnál kirakva a referenciába. Alapvető fogalmi zavarba vagy. A lineage / aion pedig nem attól legális hostolni, mert külső csapat fejleszti (megint nem sikerült értelmezni két egész szót) hanem attól, mert java alapú (azaz újra lett programozva) De ez le van írva a linken, olvasd el.

Ha illegális lenne, nem forgalmazáznánk, hisz mi a clans.hu vagyunk.

üdv:
Raid
Módosítva
szeptember 9, csütörtök 22:47
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
hubotonddd
Rank
86
szeptember 9, csütörtök 21:36
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #85 üzenetére
A wowhoz is külső csapat programozta le, attól még egy tört wow szeró ugyanúgy illegális. :D

Akárcsak a GTA4 dedikált szerver sem legális, sőt a CoD6 dedikált szerver sem az csak a gyártó által jóváhagyott országokban/hostingoknál.
Módosítva
szeptember 9, csütörtök 21:38
 
botonddd
85
szeptember 9, csütörtök 21:03
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #83 üzenetére
Illegális: nincs számla, nincs mögötte vállalkozás, nincs meg eredetiben a játék amit forgalmaz.

Az AION és Lineage servereket tudod hostolni, mivel van java alapú server, amit külső csapat programozott le, lásd: http://www.l2jserver.com/

Üdv:
Raid
Módosítva
szeptember 9, csütörtök 21:14
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
nousiss
Rank
84
szeptember 9, csütörtök 21:02
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz HuNHuNt3r #81 üzenetére
én is tudok így művelt embereskedni
tömören kértem hogy írja le mert kíváncsi voltam a lényegére mert szerintem nincs -.-'
 
my geek name is USIS
hubotonddd
Rank
83
szeptember 9, csütörtök 20:03
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #77 üzenetére
Énis kérek választ erre az üzimre Raid! :)
 
botonddd
82
szeptember 9, csütörtök 18:48
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz HuNHuNt3r #81 üzenetére
(Y)
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
0HuNHuNt3r
Rank
81
szeptember 9, csütörtök 17:20
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz usiss #80 üzenetére
Ha jobban belegondolok, szerintem a te első mondatodnak fele ennyi értelme sincsen.
Magyarul, tartalmasan, érthetően leírt mindent, és nem tűzdelte tele "ien", "retard" meg hasonlóan nagyszerű szavakkal.
Trinity helyében bemásolnám az egész szöveget neked még egyszer. Laughing

 
HuNHuNt3r
nousiss
Rank
80
szeptember 9, csütörtök 16:56
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
mekkora retard vagy ien blogokat minek irsz aminek nincs értelme most komolyan? ha van értelme ird le tömören következő hozzászólásba kiváncsi vagyok mit sapka kakit fogsz itt rizsázni
 
my geek name is USIS
huEx1No
Rank
79
szeptember 9, csütörtök 16:52
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
érdekes ezeket a hozzászólásokat olvasni:D
 
exiNo
hubotonddd
Rank
78
szeptember 9, csütörtök 16:42
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Six #76 üzenetére
jó a magyar is, csak saját baráti társasággal kell játszani, nem netről összeszedett vérpistikékkel :D
 
botonddd
hubotonddd
Rank
77
szeptember 9, csütörtök 16:37
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #74 üzenetére
De most az illegalitás alatt az adózás hiányát érted, vagy azt hogy miylen játékot szolgáltat?

Mert tudtommal az AION szerver üzemeltetés is illegális, márpedig a clans.hu ilyennel is foglalkozik, így akkor a clans.hu is illegális?

Lehet mondani, hogy ez oylan mint a tört szerverek, de szerintem eléggé más, mert ott a szolgáltató egy ellenőrzésnél ráfogja, hogy a bérlő töltötte fel a törést, de egy AION szervernél azért ez eléggé nem lehetséges. :D
 
botonddd
Six
Rank
76
szeptember 9, csütörtök 16:36
Módosítás Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Mekkora harcok folynat itten (: Ezért kell verygames-tők bérelni, nem magyar hostoktól ;)
 
hubotonddd
Rank
75
szeptember 9, csütörtök 16:31
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #72 üzenetére
Te nyugtáztál rá a #65 hozzászólásban. :D
 
botonddd
74
szeptember 9, csütörtök 16:26
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #73 üzenetére
"Illegális hostingokról meg kár besézlni, nagyon kevés van belőle, már mindeki egyéni vállalkozó ha körbenéz az ember, az más kérdés, hogy esetleg anyuci, apuci nevén van az a kft vagy vállalkozás, attól az még legális. (csak épp gagyi)"

BÁRCSAK IGY lenne, mondhatom ezt mind a TH, mint a Syn, mind a clans.hu nevében :D Több mint 45 szolgáltató van most MO-n, abból nincs 20legális...
Módosítva
szeptember 9, csütörtök 16:26
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
hubotonddd
Rank
73
szeptember 9, csütörtök 16:25
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #70 üzenetére
Nem az az érdekes, hogy mennyin van elindítva a szerver, hanem hogy mennyire tudja stabilan tartani azt. Mellesleg az emberek nem hülyék, nemvéletlen tömörülnek azoknál a hostingoknál, ahol. :)

Amúgy mégegy észrevétel, trinity megjegyzéséhez. Ez engem is elgondolkoztatott. Most igazából mi számít garázshostingnak? Az a hosting ami nagyon olcsó, vagy az ahol a tulaj hozzá nemértő tinicsíra? :)

Mert akkor az első verzió szerint a bytech attól hogy Raid üzemelteti ugyanúgy garázshost.
Vagypedig ha a tulaj hozzáértésétől függ, akkor pedig honnan tudja pl trinity hogy a hostingok amikről írt garázshost? Kötve hiszem hogy felkerteste volna előtte őket a blogjai megírása előtt, tehát elbesézlgetés híjján meg hogy itéli meg hogy tinicsírák? :) Általánosítás?:O

Illegális hostingokról meg kár besézlni, nagyon kevés van belőle, már mindeki egyéni vállalkozó ha körbenéz az ember, az más kérdés, hogy esetleg anyuci, apuci nevén van az a kft vagy vállalkozás, attól az még legális. (csak épp gagyi)
 
botonddd
72
szeptember 9, csütörtök 16:14
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #71 üzenetére
Jaj ti szegények, valaki csak addig jó fej, míg eltűri a stílusodat, ha már a te stílusodban reagál, akkor bunkó. Érdekes hozzáállás, érdekes ^^

Ha szegény Raid ilyen bunkócska lenne, akkor nem lenne ügyfelecske a clans.hu-cskánál ^^
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
hubotonddd
Rank
71
szeptember 9, csütörtök 16:11
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz D1M1T4R rewlz #64 üzenetére
Ennek minden szavával egyetértek. A TH tényleg technikailag nagyon jó, Raid stílusa tényleg elég bunkó, és nagyképű, Gábor pedig tényleg elég hozzáértő.

Persze azért hozzátenném, voltam már jópár hostingnál, kisebbeknél is, és ott is találkoztam hasonló szakértelemmel és hasonlóan segítőkész adminokkal, tehát én a kicsiket sem ásnám el, és pláne nem általánosítanék. :) Egy cikk kellene, nem iylen mint ez a trinitys, hogy úgy ír egy hostingról, hogy előtte a tulajjal el sem beszélget, hanem egy normális, mert ez így totálisan saját vélemény amit ír, nempedig tény.
 
botonddd
70
szeptember 9, csütörtök 16:10
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz botonddd #68 üzenetére
Ezt a harmatgyengét én azért át gondolnám CS téren, mivel tőlünk alapból 1000 FPS a CSS, 500 v. 1000 FPS az 1.6, sőt ha külön kérés van, lehet bérelni 10.000 FPS CSS-is. 66os (régen 100tickrate) mindig is alap volt.

Ha ez a harmatgyenge, akkor sajnálom. A webadmin is nagy tudású CS-nél is. Ha ez a harmatgyenge, akkor elismerem.
Módosítva
szeptember 9, csütörtök 16:10
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
69
szeptember 9, csütörtök 16:08
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #65 üzenetére
viszont..ezt most nem nyalásból..de Raid nőttél a szememben!
 
vlagyimir
hubotonddd
Rank
68
szeptember 9, csütörtök 16:06
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz trinity #62 üzenetére
Ezzel egyetértek, hogy totális az ellentmondtás. Bár szerintem az ok igen egyszerű. A nagyhostingoknak örökös ellenségei a kishostingok, akik alacsony áraik miatt szép tömeget "tartanak" maguknál. Gondolom Raid besokalt, és elkezdte a kicsiket felvásárolni, így nemlesz már a végén senki aki elveszi a nyereséget tőle. :D A másik ok pedig még nyílvánvalóbb, a clans.hu Counter-Strike terén, hát hogy is fogalmazzak harmatgyenge, így a bytech pl jó választás, mert ő erős, és így Raid is feltudja venni a vernyet a nagyobb CS hostingokkal. Pláne, hogy a CoD részlege már telített, arra alapozva már nemfog tudni sokkal nagyobbra felfejlődni.
 
botonddd
67
szeptember 9, csütörtök 16:06
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz D1M1T4R rewlz #66 üzenetére
Tudom.

Néztem az adatlapodat. 22 évesen durva is lenne ^^
 
Captain Baseball Bat Boy - Cla
66
szeptember 9, csütörtök 16:05
Privát üzenet Válasz erre az üzenetre
Válasz erre az üzenetre
Válasz Captain Baseball Bat Boy - Cla #65 üzenetére
fogadjunk, h nem középsulis vagyok...fail
 
vlagyimir




 

Online tagok:
0
Online vendégek:
16
Összes online látogató:
16

Total IRC Chat info






Csatlakozz!
A TotalGaming Steam
A 683 tagból 16 online és 5 jelenleg játszik
Csak regisztrált felhasználóknak!

 
 


Legutóbb keresett kifejezések: mohaa 3in1 | Forza | crysis wars | gta 3 | colin | cshun | steam account | randall | HEF | Kód | 2009-03 | cs1.6 | death | gta2 | phats | second life | frissítés | source tv | casino | MW3 | Doom3 | hunwel | spiryt | web-e | zolee | rágcsáló | megalakult | configs | TGF van | burnout | deus ex | farewell | NBK | directx 8.1 | jelszó | norbesz | dfg | total gaming | jelentkezés | lövöldözős | Garry\'s mod | drive | Szerkesztöség | SZERKESZTÕFELVÉTEL | tf2 figurák | spor | League Of legends | nazi zombies | neutraliZ | crysis warhead | készítette | 15 éves | lady gaga | cod american rush | reflx | Olvas | Olvassátok! | TF@ | cod map | map | felvétel | asdasd | dragon ball | mx518 | bannolás | rfactor 2 | republic | gtr2 | steam eladás | Flack | assaultcube | jcove | ctf | zászlórablás | zászló | gépek | durva | La Maffia | dirt 3 | patch v1.3 | mw 3 | 9987 | sq_- | kenyér | cybergen | team-gigabyte | rift | fatál | icl spring | icl9 | covboy | portal 2 | sponsor | 30p | OGC Hentes | gamer eger | movie maker | maker | fear | ricsi |
Szolgáltatások: TOTALSTUDIO | TOTALMAIL
Magyarország legegyedibb ligája: TotalGaming Electronic League
Impresszum | Moderálási szabályzat | Médiaajánlat | Adatvédelem és felhasználási feltételek | Közösségednek nincs még színvonalas oldala? | Iratkozz fel hírlevelünkre | Linkelj ránk!

2007-2012 © TotalGaming Kft. - Minden jog fenntartva. Az oldalon található minden tartalom felhasználása, csak írásos engedéllyel lehetséges! A felhasználók által feltöltött tartalomért felelősséget nem vállalunk!
Honlapkészítés, tárhely, domain, banner, webdesign, grafika
 
bt


Bta
Community
játékos közösségek
Counter-Strike Source Call of Duty Series Modding Community Battlefield Series Steam Team Fortress Unreal Tournament Left 4 Dead Gangster Games Community Medal of Honor Series Racing Games Community Crysis Community
Service
csevegj, levelezz
Total Studio Total Mail
Network
202 online